۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۰
لوکاکو: لیاقت اینتر بیشتر است

مهاجم تیم اینتر اگرچه از شرایط فردی خودش راضی است اما احساس می‌کند که تیمش باید در جایگاه بهتری نسبت به وضعیت کنونی قرار داشته باشد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از پایگاه خبری فوتبال ایتالیا، روملو لوکاکو مهاجم اینتر در فصل اخیر عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشته است و توانسته حتی در لباس نراتزوری چند رکورد به ثبت برساند.

با به ثمر رساندن ۲۳ گل، لوکاکو در جایگاه سوم برترین گلزنان سری آ قرار دارد و جلوتر از او تنها ایموبیله و رونالدو هستند.

لوکاکو در خصوص عملکرد فردیش و همچنین شرایط تیم اینتر اظهار کرد: از لحاظ فردی خوشحالم و عملکرد خوبی داشته ام اما اعتقاد دارم که تیم می‌تواند در جایگاه بهتری نسبت به جایگاه کنونی اش باشد.

مهاجم گلزن سابق منچستریونایتد افزود: بازیکنان خوبی در تیم حضور دارند و برای ما حضور در جایگاه دوم راضی کننده نیست. فکر می‌کنم که می‌توانیم قهرمان سری آ شویم و می‌خواهم به اینتر کمک کنم تا به قهرمانی برسد.

وی در پایان افزود: امتیازات زیادی در طول فصل از دست داده ایم و در حال حاضر تلاش ما این است که بتوانیم با بهترین شرایط لیگ را به پایان برسانیم و در لیگ اروپا نیز برای کسب عنوان قهرمانی تمام تلاش خود را خواهیم کرد.

اینتری ها در هفته‌های پایانی بازی‌های سختی دارند و باید تمام تلاش خود را به کار بگیرند تا در کنار کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا در رقابت‌های لیگ برتر اروپا نیز به جایگاه خوبی برسند.

کد خبر 435644

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.