توسعه عملیات عمرانی در منطقه اسلام‌آباد سنندج

شهردار سنندج از آغاز عملیات اتصال فاز دو و تکمیل فاز سه کمربندی ۳۶ متری اسلام آباد در سنندج خبر داد و گفت: در استای تکمیل این کمربندی اتصال فاز دو به متراژ ۴۰۰ متر و تکمیل فاز سه به طول یک‌هزار و ۴۰۰ متر در حال اجرا است.

به گزارش ایمنا، حشمت اله صیدی اظهار کرد: پروژه کمربندی اسلام آباد به طول ۳.۵ کیلومتر یکی از پروژه‌های عمرانی است که در سنوات گذشته توسط اداره راه و ترابری سابق آغاز و ۱.۵ کیلومتر آن نیز توسط این اداره انجام شد.

وی ادامه داد: کاهش و روان‌سازی ترافیک ورودی شمال شهر سنندج، ارتقا سطح ایمنی و کاهش تصادفات و کاهش زمان سفرهای درون شهری از مهم‌ترین اهداف اجرای این پروژه عمرانی است.

شهردار سنندج افزود: یکی از برنامه‌های عمرانی این شهرداری اتصال میدان امام ضا (ع) در ورودی ناحیه منفصل شهری ننله به کمربندی اسلام‌آباد بود که اتصال این میدان به کمربندی اسلام‌آباد بطول یک‌هزار و ۷۰۰ متر و عرض ۳۶ متر در حال اجرا است.

صیدی از آغاز اتصال فاز دو و تکمیل فاز سه کمربندی ۳۶ متری اسلام‌آباد در سنندج خبر داد و عنوان کرد: اتصال فاز دو نیز به متراژ ۴۰۰ متر و تکمیل فاز سه ۳ به طول یک‌هزار و ۴۰۰ متر در حال اجرا است.

وی خاطرنشان کرد: در راستای تکمیل فاز سه کمربندی اسلام‌آباد یک دیوار حائل به طول ۱۲۰ متر و ارتفاع شش متراحداث خواهد شد.

شهردار سنندج عنوان کرد: احداث دو دهنه پل، یک دهنه باکس بتنی و یک طاقی دهنه دو متری هم از دیگر اقدامات در راستای تکمیل از پروژه عمرانی است.

صیدی اضافه کرد: در حال حاضر مشکل اصلی پروژه کمربندی اسلام‌آباد معارض تداخل دیوار اداره زندان به مساحت ۱۲ هزار و ۱۳۱ مترمربع در مجاورت شهرک الهیه تعاونی روحانیون است که مذاکره برای رفع معارض در حال انجام است.

وی ابراز امیداوری کرد: با رفع مشکل معارض و تکمیل کمربندی ۳۶ متری اسلام‌آباد میدان امام رضا (ع) به میدان لشکر وصل خواهد شد.

کد خبر 435641

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.