"تک ماده" در جشنواره کودک اکران می‌شود

در روزگار کرونایی تهیه فیلم و سریال برای مخاطب بسیار دشوار است، چراکه هدف از ساخت فیلم و سریال سرگرم کردن مخاطب در شرایط بحرانی است و در این میان رعایت پروتکل‌های بهداشتی و تغییر آب و هوا از مسائلی است که بر سر بازیگران و عوامل قرار گرفته است.

یاسر احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: فیلم "تک ماده" برای جشنواره کودک در حال تولید است. موضوع فیلم در رابطه با الگو برداری، الگو سازی و استعدادیابی کودک و نوجوان است که از آن جایی که استعدادیابی کودک نوجوان دغدغه شخصی من بوده است.

وی افزود: فیلم برداری در اسفندماه شروع و بعد از شیوع ویروس به علت نگرانی برای عوامل و بازیگران کار متوقف شد تا اکنون که دوباره ضبط فیلم "تک ماده" را آغاز کردیم.

کارگردان این فیلم با اشاره به اهمیت رعایت پروتکل بهداشتی بر سر فیلم برداری، تصریح کرد: از سختی این روزها می‌توان به پوشیدن لباس گرم و پالتو در این روزهای گرم اشاره کرد، چرا که ضبط برنامه در زمستان آغاز شد و در آن زمان هوا سرد بود و اکنون در گرمای تابستان بازیگران با تحمل شرایط بر سر فیلمبرداری حاضر می‌شوند و یکی از نقش‌های اصلی با پالتو بازی می‌کند و این شرایط بسیار سخت است و باعث کاهش میزان کار تولید شده است. اما با همه این تفاوت‌ها بازیگران و عوامل با علاقه حاضر می‌شوند تا پروژه به ثمر بنشیند.

در خلاصه قصه این فیلم آمده است: پسر بچه‌ای که عاشق بازیگری است و دوست دارد به هدف خود که بازیگر شدن است برسد که برخلاف علاقه‌اش خانواده او مخالف هستند و هیچ آشنایی با این فضا ندارند که باعث چالش والدین با فرزند می‌شود. پسر بچه با پیرمردی که در دکه کنار مدرسه کار می‌کند آشنا می‌شود که…

به گزارش ایمنا، عوامل فیلم تک ماده عبارتند از: بازیگران بزرگسال: رامین راستاد، امیر غفارمنش، حسن جویره، اسماعیل موحدی، شهاب غزالی، شمیلا تابش، فریدالدین صلواتی و هادی مسعودی / ‏ بازیگران نوجوان: نوید مؤمنی، رهام نصیری، سیاوش بنده، مجتبی حمزه زاده، پرنیان کریمی / ‏‬ تهیه کننده و کارگردان: یاسر احمدی / ‏ نویسنده: مختار عبداللهی / ‏ برنامه ریز: هادی مسعودی / ‏ دستیار اول کارگردان: پرستو خواجه پور / ‏ منشی صحنه: آوا جعفری و جیران جناب / ‏ بازیگردان: ابراهیم رحمانی / ‏ مدیر تولید: مجید نعمت اللهی / ‏ مدیر فیلمبرداری: جلال زارع / ‏ مدیر صدابرداری: حسین حجازی / ‏ طراح صحنه: مسعود جزایری / ‏ طراح لباس: مهناز شکوه فر / ‏ طراح گریم: نفیسه علیزاده / ‏ تدوینگر: مهدی دهقان / ‏ مدیر تدارکات: مصطفی الیاسی / ‏ جانشین تهیه: نرجس خواستان / ‏ مجری طرح: مؤسسه سینمایی سیمرغ خاطره تار.

کد خبر 435612

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.