آسفالت ۳۱ هزار مترمربع از معابر "شهرک ولیعصر" بجنورد

شهردار بجنورد گفت: ۳۱ هزار مترمربع از معابر رودکی در "شهرک ولیعصر" بهسازی و آسفالت شد.

به گزارش ایمنا، هادی زارعی اظهار کرد: در یک دوره یک ماهه فشرده با حضور اکیپ‌های عمرانی در منطقه شهرک ولیعصر سرانجام موفق شدیم کلیه معابر منتهی به رودکی را آسفالت کنیم.

وی با بیان اینکه نیازهای عمرانی در شهرک ولیعصر هنوز هم وجود دارد، ادامه داد: رفع نیازهای این منطقه نیازمند تأمین منابع مالی است که بخش اعظمی از آن وابسته به پرداخت عوارض است.

شهردار بجنورد با بیان اینکه تاکنون هیچیک از شهروندان این شهرک برای پرداخت عوارض مراجعه نکرده است، افزود: شهروندان باید بدانند شهرداری سازمانی مستقل است که بدون دریافت کمک‌های دولتی خدمات رسانی می‌کند و پرداخت به موقع عوارض می‌تواند موقعیت مناسب برای تأمین مصالح و رفع کمبودهای عمرانی در سطح شهر را فراهم آورد.

زارعی اضافه کرد: کار در شهرک ولیعصر به پایان نرسیده است و هنوز موفق به جذب اعتباراتی که قول آن پیشتر در جلسات مدیران استانی مطرح شده بود نشده‌ایم، اما این مسائل مانع از ارائه خدمات شهری نخواهد شد و اکیپ‌های عمرانی همچنان در این منطقه مستقر و مشغول فعالیت هستند.

وی ابراز امیدواری کرد: درصورت تأمین منابع مالی مورد نیاز بتوانیم به خواسته‌های شهروندان ساکن درمنطقه به نحو منطقی و معقولی پاسخ دهیم، اما پرداخت عوارض نیز تبلور ایفای نقش مشارکتی شهروندان درهمراهی با شهرداری است.

کد خبر 435604

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.