روزنامه‌های ورزشی ۵ مرداد؛ بازگشت استراماچونی نزدیک است؟

برخی گزارش‌ها حاکی از فشار هواداران استقلال برای بازگشت استراماچونی و تلاش مدیران استقلال برای تحقق این درخواست است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز -یکشنبه ۵ مرداد- را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی ایمنا بخوانید؛

"خبرورزشی" با عنوان "رسیدن به رکورد ۶۷ امتیاز چالش جدید ماست" به اظهارات یحیی گل محمدی سرمربی موفق سرخ‌پوشان پرداخت، کسی که بعد از کسب زودترین قهرمانی تاریخ لیگ برتر به دنبال کسب بالاترین میانگین امتیازی نیز هست.

"گل" با عنوان"قایدی و حسینی نیمکت نشین شدند" به ترکش‌های عصبانیت تمام نشدنی فرهاد مجیدی در استقلال پرداخت، عصبانیتی که فعلاً دانشگر را از حضور در تمرینات استقلال محروم کرده است و بنا به این گزارش می‌تواند منجر به نیمکت نشینی قایدی و حسینی نیز بشود.

"فرهیختگان ورزشی" با عنوان "درخشش سه تفنگدار" به درخشش نورالهی، خلیل زاده و ترابی در راه قهرمانی سرخ‌پوشان پرداخت، البته که وقتی پای مهره‌های تأثیر گذار پرسپولیس به میان می‌آید محال است نام ستاره‌های مثل سید جلال حسینی، رادوشویچ و بیرانوند و علیپور از یاد برود.

"خراسان ورزشی" با عنوان "میراث برانکو، امانتداری کالدرون یحیی" به راه پرسپولیس برای چهار قهرمانی متوالی در لیگ و تاریخ سازی این تیم پرداخت، رکوردی که آغازگر آن برانکو ایوانکوویچ بود و حالا یحیی ادامه دهنده راه مرد کروات است.

"ایران ورزشی" با عنوان"وقتش برسد سرمربی استقلال می‌شوم" به اظهارات محمود فکری سرمربی فعلی نساجی مازندران پرداخت، کسی که اگر در چند هفته آینده در نساجی موفق ظاهر شود می‌تواند به مربیگری در استقلال در آینده‌ای نزدیک فکر کند.

"هواداران پرسپولیس" با عنوان"صبر ایوب عمر نوح" به وضعیت نه چندان جالب بشار رسن در پرسپولیس و طلب‌های او از این باشگاه پرداخت، نارضایتی که موجب شده است بشار رسن آخرین فصل حضور خود در پرسپولیس و احتمالاً ایران را تجربه کند.

"صدای سپاهان" در عناوینی عجیب به سوالاتی از امیر قلعه نویی پرداخت، سوالاتی که از دلیل نرفتن او به تیم ملی و دلیل پیوستن به سپاهان شروع می‌شود و به دلیل مصاحبه‌های حاشیه ساز قلعه نویی می‌رسد.

کد خبر 435547

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.