پیشرفت ۲۰ درصدی طرح آرام راه رودسر

شهردار رودسر از پیشرفت فیزیکی بیش از ۲۰ درصدی روند اجرای طرح بزرگ آرام راه میدان تا میدان این شهر خبر داد.

رضا زنده دل در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: این طرح به طول ۲۰ هزار مترمربع و با اختصاص اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال در شورای اسلامی شهر و ستاد باز آفرینی شهری تصویب شد و اجرای آن از اوایل اردیبهشت ماه سال جاری آغاز شد و تاکنون بیش از ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی افزود: بخشی از اعتبار این طرح از محل منابع داخلی شهرداری و بخش دیگر از محل منابع دولتی اختصاص یافته و تاکنون عملیات عمرانی بتن ریزی و سنگ فرش لاین رفت میدان تا میدان حدفاصل میدان‌های شهرداری تا طالقانی به طور کامل و ۵۰ درصد سنگ فرش لاین برگشت اجرا شده است.

شهردار رودسر با اشاره به این که در طول مسیر اجرای طرح چندین بازارچه وجود دارد. افزود: خیابان‌های بازارهای ماهی فروشان، شهید میهن پور (سبزی فروشان) و برنج فروشان منشعب به طرح آرام راه میدان تا میدان جزء بافت قدیمی شهر محسوب شده و در ادامه سنگ فرش می‌شود.

زنده‌دل اضافه کرد: در حال حاضر اجرای فاز دوم عملیات بتن ریزی و سنگ فرش بازار ماهی فروشان و فاز نخست خیابان شهید میهن پور (سبزی فروشان) آغاز شده است.

وی با بیان این که طبق زمان بندی اعلام شده، طرح تاکنون پیشرفت فیزیکی بسیار خوبی داشته است، افزود: در صورت تأمین منابع مالی و مساعد بودن شرایط جوی این طرح در ابتدای پاییز امسال به بهره برداری می‌رسد.

شهردار رودسر اجرای این پروژه را بسیار مهم و ماندگار دانست و تاکید کرد: این طرح در آینده نزدیک باعث رونق کسب و کارهای مغازه‌های این محدوده از شهر و رضایت مندی شهروندان رودسری خواهد شد.

به گزارش ایمنا، رودسر با حدود ۱۴۷ هزار نفر جمعیت و نیز چهار بخش کلاچای، چابکسر، رحیم آباد و بخش مرکزی رودسر و ۱۰ دهستان در ۷۰ کیلومتری شهر رشت مرکز استان گیلان قرار دارد.

کد خبر 435541

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.