کمیته استیناف تکرار دیدار پارس و استقلال را تایید کرد

رئیس کمیته استیناف فدراسیون فوتبال از تایید حکم کمیته انضباطی در خصوص تکرار دیدار به تعویق افتاده پارس جنوبی جم و استقلال تهران خبر داد.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فدراسیون فوتبال، علیرضا صالحی اظهار کرد: بازی نساجی و فولاد خوزستان که در مورخ ۱۵ / ۴ / ۹۹ می‌بایست طبق برنامه در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر برگزار می‌شد، به لحاظ ابتلاء ۲۵ درصد از اعضای تیم فولاد خوزستان به کرونا ویروس لغو شده بود که از طرف کمیته انضباطی حکم بر تکرار بازی صادر شد. پس از اعتراض باشگاه نساجی، کمیته استیناف با بررسی موضوع و اینکه لغو بازی به لحاظ ابتلاء به ویروس کرونا از طرف سازمان لیگ برتر بوده حکم کمیته انضباطی را تأیید کرد.

وی افزود: علاوه بر این قرار بود دیدار تیم‌های پارس جنوبی جم و استقلال تهران نیز در مورخ ۹۹/۰۴/۱۵ در ورزشگاه تختی شهر جم برگزار شود که به لحاظ ابتلاء ۲۵ درصد از اعضای تیم استقلال تهران، این بازی لغو شد که از طرف کمیته انضباطی حکم بر تکرار بازی صادر شد. پس از اعتراض باشگاه پارس جنوبی، کمیته استیناف با بررسی موضوع و اینکه لغو بازی به لحاظ ابتلاء به ویروس کرونا از طرف سازمان لیگ برتر بوده حکم کمیته انضباطی را تأیید کرد.

کد خبر 435523

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.