ولایتی: دانشگاه آزاد با استفاده از ظرفیت‌های مردمی ایجاد شده است

رئیس هیئت موسس و امنا دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دانشگاه آزاد با استفاده از ظرفیت‌های مردمی ایجاد شده و باید تلاش کرد تا فعالیت ها و اقدامات با رشد و کیفیت مناسب تر ارائه و به پیش رود.

به گزارش ایمنا روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، علی اکبر ولایتی رئیس هیئت مؤسس و امنا دانشگاه آزاد اسلامی در مراسم تکریم رئیس دفتر هیأت مؤسس و امنا دانشگاه آزاد اسلامی و معارفه سرپرست جدید این دفتر با تاکید بر این که این دانشگاه یکی از افتخارات ارزشمند نظام است، گفت: تحولات ارزشمند و رضایت بخشی در دانشگاه محقق شده و باید با صمیمیت و همراهی در جهت تحقق اهداف گام برداشت.

وی افزود: این مجموعه با استفاده از ظرفیت‌های مردمی ایجاد شده و باید تلاش کرد تا فعالیت‌ها و اقدامات با رشد و کیفیت مناسب‌تر ارائه و به پیش رود.

رئیس هیئت مؤسس و امنا دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری در خصوص دانشگاه آزاد اسلامی گفت: رهبر معظم انقلاب بارها تاکید فرمودند که سه محور کیان، اسلامیت و انقلابی بودن دانشگاه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و باید مورد توجه قرار گیرد و با جدیت در این زمینه‌ها و همچنین انضباط مالی اقدام و مراقبت کرد.

ولایتی افزود: فعالیت در دانشگاه آزاد اسلامی بسیار مهم است و آسان هم نیست و طهرانچی و همکاران او با تلاش و توانمندی، مدیریت کردند و تحولات ارزشمند و رضایت بخشی محقق گردیده و باید با صمیمیت و همراهی در جهت تحقق اهداف گام برداشت.

رئیس هیئت مؤسس و امنا دانشگاه آزاد اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود از تلاش‌ها و فعالیت‌های موید تقدیر کرد و گفت: محمد تقی موید از نیروهای متعهد، انقلابی با سوابق مبارزاتی پیش از انقلاب و مسوولیت‌های ویژه و مهم پس از انقلاب بودند و همچنین دارای تجربه و توان بالای مدیریتی هستند که منشأ تحولات مهمی بودند و با جدیت توانستند مدیریت کارآمد و مؤثری را اعمال کنند. ضمن آن که در دوره مسؤولیت نیز همچون گذشته اثر گذار بودند که مورد تقدیر است و از این ظرفیت و تجربه در هیأت امنا به نحو مطلوب و در جایگاه دیگری استفاده خواهد شد و برای علی اصغر فتحی که فردی فعال، جهادی و با تجربه و سابقه ارزشمند مدیریتی هستند هم در مسؤولیت جدید توفیق آرزومندم.

در این مراسم از اقدامات محمد تقی موید رئیس هیئت مؤسس و امنا دانشگاه آزاد اسلامی تقدیر و علی اصغر فتحی به عنوان سرپرست جدید در این مسؤولیت معرفی شد.

کد خبر 435522

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.