تیمی که قهرمان است برای تکرار قهرمانی برنامه دارد

سرمربی تیم فوتبال بانوان شهرداری بم گفت: برنامه ریزی و تمرینات خوبی داشتیم، بازیکنان تلاش کردند و هر بازی برای ما حکم فینال داشت که موفق شدیم با پیروزی در همه مسابقات با فاصله امتیاز قهرمان شویم.

مرضیه جعفری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، در رابطه با وضعیت لیگ برتر فوتبال بانوان در سال گذشته، اظهار کرد: سال گذشته لیگ با کیفیت و خوبی داشتیم که تا قبل از شیوع ویروس کرونا مسابقات به طور منظم برگزار می‌شد. بازیکنان خوب در همه تیم‌ها پخش شده بودند و این باعث جذابیت مسابقات شده بود، در سال‌های گذشته نتایج بازی‌ها از قبل مشخص بود، اما امسال نمی‌شد نتیجه مسابقه‌ای را پیش بینی کرد.

وی با بیان اینکه برای حفظ قهرمانی برنامه داشتیم، تصریح کرد: با توجه به اینکه سال قبل قهرمان شدیم برای حفظ قهرمانی برنامه داشتیم و خوشحالم که توانستیم با شکست رقیب رکورد قهرمانی را در بم نگه داریم.

سرمربی تیم فوتبال بانوان شهرداری بم در خصوص قهرمانی تیم بم، خاطر نشان کرد: برنامه ریزی و تمرینات خوبی داشتیم، بازیکنان تلاش کردند و هر بازی برای ما حکم فینال داشت که موفق شدیم با پیروزی در همه مسابقات با فاصله امتیاز قهرمان شویم.

جعفری با اشاره به اینکه وچان کردستان رقیب جدی ما بود، گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا همه به فکر حفظ سلامتی هستند، اما تیمی که قهرمان است برای تکرار قهرمانی برنامه دارد.

وی در رابطه با پیشرفت فوتبال بانوان، اظهار کرد: اندیشه مربی راحت به بازیکنان انتقال پیدا می‌کند و زمانی که سر تمرین دلسوزانه برای تیم خود زحمت بکشد بازیکنان نیز یاد می‌گیرند. مربی‌ها در فوتبال بانوان باید دانش و سطح فنی خود را ارتقا دهند تا بازیکنان حرفشان را قبول کنند. در کنار این موضوع باید وقت بیشتری برای فوتبال بانوان گذاشته شود تا شاهد پیشرفت این رشته در کشور باشیم.

سرمربی تیم فوتبال بانوان شهرداری بم با بیان اینکه دختران ایرانی پتانسیل رسیدن به جایگاه بالا را دارند، خاطر نشان کرد: یک سری بازیکن فوق العاده داریم که اگر مربیان سطح علمی خود را بالا ببرند، امکانات پیشرفت کند، اگر تمرینات تیم ملی و مسابقات لیگ برتر منظم برگزار شود دختران فوتبالیست پیشرفت خواهند کرد.

جعفری در خصوص پخش زنده بازی‌های بانوان، تصریح کرد: اگر بازی‌های بانوان پخش زنده داشت بازیکن وقتی متوجه می‌شد دیده می‌شود در بالا ترین سطح بازی می‌کرد که این می‌توانست خیلی در پیشرفت رشته فوتبال بانوان کمک کند.

وی افزود: از مسئولین و هیئت فوتبال استان کرمان بابت حمایتی که کردند تشکر می‌کنم. قهرمانی را به مردم بم تقدیم می‌کنم و امیدوارم که آنها را شاد کرده باشیم.

کد خبر 435505

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.