چالش شهرداری بیرجند در تامین اعتبارات پروژه‌های عمرانی

شهردار بیرجند گفت: بودجه ۱۸۰ میلیارد تومانی برای امسال شهرداری پیش بینی شده است که اگر به ۲۲۰ میلیارد تومان هم افزایش یابد به دلیل تورم موجود نمی‌توانیم همه پروژه‌ها امسال شهرداری را به بهره برداری برسانیم.

به گزارش ایمنا، محمدعلی جاوید اظهار کرد: با توجه به این که همه پروژه‌های شهرداری برای این دوره تعریف شده است، با تأمین اعتبار آنها از محل منابع داخلی شهرداری این پروژه‌ها در حال تکمیل است.

وی خاطرنشان کرد: بودجه ۱۸۰ میلیارد تومانی برای امسال شهرداری پیش بینی شده است که اگر به ۲۲۰ میلیارد تومان هم افزایش یابد به دلیل تورم موجود نمی‌توانیم همه پروژه‌ها امسال شهرداری را به بهره برداری برسانیم، بنابراین از محل اعتبارات داخلی شهرداری کمکی برای ایجاد موزه دفاع مقدس استان نمی‌توانیم انجام دهیم.

شهردار بیرجند گفت: لازمه مشارکت شهرداری در این خصوص امضا تفاهم نامه‌ای بین شهرداری با اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در این باره است تا شهرداری در قالب ارائه لایحه‌ای به شورا چگونگی مشارکت خود را در این زمینه مشخص کند و اعضای شورا هم تصمیم لازم را برای نحوه مشارکت شهرداری در ایجاد پارک موزه دفاع مقدس به شرطی که بدون حصار طراحی شود تا عموم مردم بتوانند از آن استفاده کنند را بگیرند.

کد خبر 435485

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.