نتایج انتخابات کمیسیون ورزشکاران هر چه باشد برای ما قابل احترام است

دبیر کل کمیته ملی المپیک گفت: کمیته ملی المپیک نسبت به هیچ یک از کاندیداهای کمیسیون ورزشکاران نظر خاصی نداشته و نتایج این انتخابات هر چه باشد برای ما قابل احترام است.

به گزارش ایمنا، کیکاوس سعیدی دبیر کل کمیته ملی المپیک در آستانه برگزاری انتخابات ریاست و نایب رئیسی کمیسیون ورزشکاران، اظهار کرد: کمیته ملی المپیک با احترام به نظر و جایگاه اعضای کمیسیون در انتخابات پیش رو هیچ دخالتی نخواهد داشت و با تاکید بر اینکه نظری نسبت به هیچیک از کاندیداهای کمیسیون ندارد؛ نتایج این انتخابات هر چه باشد برای ما قابل احترام است و افراد منتخب مورد حمایت حداکثری کمیته خواهند بود.

وی یاد تصریح کرد: انتظارمی رود اعضای محترم کمیسیون حضور حداکثری و با انگیزه‌ای در این انتخابات داشته باشند و در راستای برنامه ریزی و تدوین فعالیت‌های خلاقانه و حمایتی برای ورزشکاران و المپین ها تلاش کنند.

سعیدی ادامه داد: کمیسیون ورزشکاران همچون دیگر کمیسیون‌های ۱۸ گانه نقش مشورتی برای کمیته ملی المپیک داشته و نگاه ما نسبت به همه اعضای آن یکسان می‌باشد و وجه تمایزی بین اعضا قائل نیستیم.

سخنگوی کمیته ملی المپیک در ادامه خاطرنشان کرد: رویکرد کمیته ملی المپیک بویژه جناب آقای دکتر صالحی امیری نسبت به قهرمانان ورزش کشور همواره حمایتی بوده و به دنبال رشد و ارتقا آنها در حوزه ورزش قهرمانی هستیم.

وی افزود: انتخابات رئیس و نایب رئیس کمیسیون ورزشکاران روز سه شنبه مورخ هفتم مرداد ماه ساعت ۱۰ صبح در محل کمیته ملی المپیک برگزار می‌شود و دوره فعالیتی آن تا پایان دوره چهارساله کمیسیون یعنی آبان ماه ۱۴۰۰ است.

کد خبر 435483

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.