۳۵۰ مخزن به تجهیزات سازمان مدیریت پسماند سبزوار افزوده شد

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری سبزوار گفت: جهت بالا بردن سطح خدمات شهری و ارائه خدمات مطلوب‌تر در نقاط مختلف شهر ۳۵۰ مخزن زباله ۲۴۰ لیتری و گاری به ناوگان و تجهیزات خدمات شهری اضافه شد.

به گزارش ایمنا، مجید معنوی زاده با بیان اینکه مخازن جدید زباله برای نصب در خیابان‌ها، معابر و مناطق شهر خریداری شده است، اظهار کرد: در این راستا ۱۵۰ مخزن زباله ۲۴۰ لیتری پلی اتیلنی و ۱۰۰ چرخ گاری جمع آوری زباله با اعتباری بالغ بر حدود یکصد میلیون تومان توسط سازمان مدیریت پسماند خریداری و در مجموعه رفت و روب شهری به کار گرفته شد.

وی با تاکید بر اینکه حوزه خدمات شهری نیازمند مشارکت شهروندان برای حفظ محیط زیست و سلامت جامعه شهری است، عنوان کرد: این سازمان در سال‌های اخیر تلاش کرده تا با تبلیغات و برنامه‌های آموزشی مختلف، بحث تفکیک زباله، منظم کردن زمان خروج زباله از منازل و همچنین نحوه درست جمع‌آوری زباله را آموزش دهد.

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری سبزوار با بیان اینکه تفکیک زباله یک فرهنگ بسیار خوب است که شهروندان باید عمل به این فرهنگ را از خانه‌هایشان شروع کنند، تاکید کرد: اگر فرهنگ تفکیک زباله به‌خوبی اجرا شود، هزینه‌های جمع‌آوری پسماند و بازیافت کاهش چشمگیری پیدا می‌کند.

معنوی زاده ه به آموزش پاکبانان برای مقابله با موضوعات روز و بیماری‌ها نیز اشاره کرد و افزود: سازمان پسماند با همکاری واحد ایمنی شهرداری و مرکز بهداشت شهرستان به منظور جلوگیری از شیوع بیماری کرونا، حفظ سلامت شهروندان و پاکبانان اقدام به برگزاری دومین دوره کلاس‌های آموزشی و توجیهی ایمنی و بهداشت با موضوع کرونا کرد.

وی گفت: همزمان با برگزاری این کلاس آموزشی، مرحله توزیع ماسک، دستکش و مواد ضد عفونی پاکبانان نیز انجام شد.

کد خبر 435481

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.