افزایش سرمایه‌گذاری شهرداری هاسکوفو برای پروژه‌های دوستدار جوانان

شهردار هاسکوفو، کلانشهری در کشور بلغارستان، از اهداف خود برای سرمایه‌گذاری‌های بیشتر در راستای پروژه‌های دوستدار جوانان برای سومین سال پیاپی خبر داده است. این پروژه‌ها معمولاً به صورت طرح پیشنهادی از سوی مردم شهر ارائه می‌شود و اغلب در جهت افزایش فعالیت جوانان و ایجاد تعامل بین آن‌ها صورت می‌گیرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، افراد، گروه‌های داوطلب و سازمان‌ها می‌توانند در پیاده‌سازی پروژه‌های مربوط به افزایش فعالیت جوانان شرکت کنند که در صورت مشارکت در تمام طول فرآیند اجرا، شخص شهردار کاملاً آنها را تحت حمایت قرار خواهد داد. اعضا شورای شهر هاسکوفو با همکاری یکدیگر در مورد تخصیص بودجه برای پیاده‌سازی پروژه‌های فوق تصمیم می‌گیرند و هزینه لازم برای اجرای آن پروژه را تا تکمیل نهایی بر عهده می‌گیرند. برنامه پیاده‌سازی پروژه‌های دوستدار جوانان از سال ۲۰۱۸ آغاز شده است و هم اینک در سومین سال اجرایی خود به سر می‌برد.

در سال ۲۰۱۸ شهردار هاسکوفو مبلغی معادل ۱۲ هزار و ۵۰۰ یورو از کل بودجه شهر را برای اجرای پروژه‌های دوستدار نوآوری‌های جوانان در نظر گرفت که این مبلغ در سال ۲۰۱۹ به ۲۵ هزار یورو افزایش یافت. در اولین سال آغاز برنامه یعنی سال ۲۰۱۸ در مجموع تعداد هشت پروژه به مرحله اجرا درآمد که با هم مبلغی حدود ده هزار یورو هزینه در بر داشت و ۱۳ پروژه‌ای که در سال ۲۰۱۹ به بهره‌برداری رسید، مبلغ ۲۵ هزار یورو از صندوق شهرداری را به مصرف رساند.

پروژه‌های نوآوری جوانان هاسکوفو فعالیت‌های متعددی را در بر می‌گیرد و جوانانی با گرایش‌ها و سلیقه‌های متفاوت را به خود جذب می‌کند. اغلب برنامه‌ها در زمینه اجرای موسیقی و انتشار ویدئوهای مربوطه اجرا می‌شود، با این حال برخی جوانان خوش ذوق شهر در زمینه انتشار مجموعه شعرها و داستان‌های خود فعالیت می‌کنند.

سمینارهای آموزشی در زمینه شناخت فرهنگ عامه، آکادمی موسیقی تابستانی جوانان، برگزاری رقابت‌های صخره‌نوردی بین شرکت‌کنندگان، جشنواره‌های نقاشی، تبادلات فرهنگی بین جوانان، باشگاهی برای به تصویر کشیدن نوآوری‌های این گروه سنی از دیگر فعالیت‌هایی است که در پروژه‌های نوآوری جوانان و با حمایت مالی شهردار در هاسکوفو انجام می‌شود.

کد خبر 435477

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.