دورکاری یک‌سوم کارکنان شهرداری قدس

شهردار قدس با بیان اینکه دستورالعمل‌های ابلاغی ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا در سطح محیط اداری شهرداری قدس اجرا می‌شود، گفت: با برنامه ریزی صورت گرفته در راستای کاهش تجمعات و ازدحام کلیه خدمات ارائه شده شهرداری قدس با حضور دو سوم کارکنان ارائه می‌شود.

به گزارش ایمنا، مسعود مختاری با اشاره به اجرای مصوبات کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا در محیط اداری شهرداری قدس و تمامی مناطق، سازمان‌ها و واحدهای تابعه اظهار کرد: با توجه به گسترش و شیوع مجدد بیماری کرونا و ضرورت برنامه‌ریزی در راستای مدیریت این بیماری، شهرداری قدس در تبعیت از مصوبات کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا و ابلاغیه استانداری تهران اجرای دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی و ایمنی وزارت بهداشت را در محیط اداری در دستور کار قرار داده است.

وی افزود: همه کارکنان شاغل در مجموعه شهرداری قدس در راستای حفظ سلامت خود و شهروندان محترم ملزم به استفاده از ماسک در تمامی ساعات کار در محل کار بوده و طبق بخشنامه ابلاغی از ارائه خدمات به مراجعین فاقد ماسک بهداشتی خودداری می‌شود.

شهردار قدس خاطرنشان کرد: با برنامه ریزی صورت گرفته در راستای کاهش تجمعات و ازدحام کلیه خدمات ارائه شده شهرداری قدس با حضور دو سوم کارکنان ارائه و یک سوم کارکنان از طریق دورکاری یا اعطای مرخصی به صورت نوبت بندی از حضور در محل کار معاف هستند.

مختاری گفت: همچنین در راستای اجرای دقیق مفاد بخشنامه‌های صادره سازمان اداری و استخدامی کشور به منظور حمایت از کارکنان آسیب پذیر، کارکنان دارای بیماری‌های زمینه‌ای، مادران باردار و شیرده، جانبازان شیمیایی، بیماران خاص و دارای شرایط ویژه، زنان سرپرست خانوار و یا دارای فرزند و همسر معلول و افراد بدون علامت با سابقه تماس با بیماری کووید ۱۹ در اولویت دورکاری قرار دارند.

وی عنوان کرد: علی رغم تمامی موارد مذکور با توجه به ابلاغ صورت گرفته به تمامی واحدهای شهرداری قدس تاکید شده است تا روند ارائه خدمات به شهروندان به ویژه خدمات ضروری بدون هیچ گونه وقفه و معطلی در کمترین زمان صورت پذیرد و امیدواریم به زودی شاهد رخت بر بستن این ویروس منحوس از سطح کشور باشیم.

منبع: مهر

کد خبر 435474

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.