پرونده استیضاح شهردار رشت بسته شد

عضو شورای اسلامی شهر رشت گفت: با وجود آنکه استیضاح شهردار رشت هفت رأی موافق داشت اما چون برای این امر هشت رأی نیاز است اعضای شورا به از دستورکار خارج شدن استیضاح رأی موافق دادند.

سیدامیرحسین علوی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، درخصوص فرجام جلسه استیضاح شهردار رشت که امروز (شنبه) برگزار شد، اظهار کرد: تعدادی از اعضای شورا درخواست کردند که استیضاح شهردار رشت از دستورکار خارج شود؛ پس از آن رئیس شورا این موضوع را به رأی گذاشت و اعضای شورای شهر نیز به از دستورکار خارج شدن استیضاح رأی موافق دادند.

وی با بیان این که برای استیضاح شهردار باید دو سوم اعضای شورای شهر موافق باشند، افزود: چهار عضو شورا پنج‌شنبه هفته گذشته در حمایت از شهردار با صدور بیانیه‌ای اعلام کردند که به هیچ عنوان به جمع استیضاح کنندگان شهردار نمی‌پیوندند.

عضو شورای اسلامی شهر رشت تصریح کرد: با وجود آن که استیضاح هفت رأی موافق داشت اما چون برای این امر هشت رأی نیاز است، استیضاح ظرفیت رأی آوری در شورا را نداشت.

وی ادامه داد: تعدادی از اعضای شورا خواستار استیضاح نبودند و به پیشنهاد آنها به‌طور کل استیضاح حاج محمدی از دستورکار شورای شهر خارج شد.

کد خبر 435459

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.