پیشرفت ۷۵ درصدی پروژه گلستان در منطقه هفت/پارک آرزو آماده بهره‌برداری است

مدیر منطقه هفت شهرداری اصفهان با بیان اینکه مجموعه پروژه گلستان شامل فضای سبز، مجموعه فرهنگی و ورزشی پیشرفت ۷۵ درصدی داشته است، گفت: این پروژه تا قبل از زمستان امسال مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

علی اصغر شاطوری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: مجموعه پروژه گلستان شامل فضای سبز، مجموعه فرهنگی و ورزشی در زمینی به مساحت ۱۷ هزار مترمربع در خیابان گلستان نزدیک چهارراه هسا در حال احداث است.

وی افزود: این پروژه دارای ۱۸۰۰ مترمربع فضای ورزشی و سالن‌های جنبی و ۲۴۰۰ مترمربع ساختمان فرهنگی در سه طبقه است و مابقی آن به فضای سبز اختصاص یافته است.

مدیر منطقه هفت شهرداری اصفهان با اشاره به دیگر پروژه‌های انجام شده در این منطقه، تصریح کرد: پیاده‌روسازی خیابان پوریای ولی و نوسازی پیاده رو غربی خیابان مدرس قدیم حدفاصل میدان شهدا تا خیابان ادیب از جمله این پروژه‌ها است.

وی با بیان این که «پارک آرزو» ابتدای خیابان شهدای فاطمیه در محل شهر شادی‌های سابق آماده افتتاح است و در یکی از برنامه‌های «هر یکشنبه، یک افتتاح» مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت، افزود: پارک آرزو با توجه به سرانه پایین فضای سبز جنوب چمران در زمینی به وسعت ۹ هزار متر مربع و با کاربری تخصصی کودکان و نوجوانان احداث شده است.

شاطوری ادامه داد: اسباب بازی‌های پارک آرزو علمی بوده و بخشی از آنها بر اساس قوانین فیزیک طراحی شده است.

وی افزود: در پارک آرزو نورپردازی، مبلمان شهری، زمین اسکیت و بازی‌های چند منظوره در نظر گرفته شده و فضای سبز آن منحصر به فرد اجرا شده است.

مدیر منطقه هفت شهرداری اصفهان با بیان این که در مجاورت پارک آرزو، فرهنگسرای تخصصی کودک و نوجوان در زمینی با مساحت بالغ بر ۵۰۰ مترمربع در حال احداث است، گفت: این پروژه تاکنون بیش از ۸۰ درصد پیشرفت داشته و مراحل پایانی آن در حال انجام است.

وی اظهار کرد: تملک، آزادسازی و احداث خیابان زرین حدفاصل خیابان گلستان تا خیابان سعدی نیز در دستور کار قرار گرفته و تاکنون بیش از ۹۰ درصد مسیر آن آزادسازی شده است.

شاطوری با بیان این که در بودجه سال‌جاری منطقه هفت اعتبار مورد نیاز برای احداث خیابان زرین در نظر گرفته شده است، خاطرنشان کرد: احداث خیابان زرین به بافت قدیمی و ریزدانه این نقطه از شهر رونق می‌بخشد.

وی ادامه داد: در حال حاضر حدود چهار پلاک مسکونی و دو پلاک زمین برای آزادسازی مسیر خیابان زرین باقی مانده که در مرحله توافق با مالکان هستیم.

مدیر منطقه هفت شهرداری اصفهان با بیان این که ادامه خیابان شهید احمدی حدفاصل میدان حج تا بزرگراه بعثت از دیگر پروژه‌های این منطقه به شمار می‌آید، گفت: در بودجه امسال اعتبار لازم برای آزادسازی این پروژه در نظر گرفته شده و انتظار داریم شهروندان برای تسریع در فرآیند آزادسازی، همکاری لازم را با شهرداری داشته باشند.

کد خبر 435447

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.