روزهای شرجی در انتظار اصفهان/ دما به ۴۰ درجه رسید

رئیس اداره پیش بینی هواشناسی استان اصفهان با بیان این که کمینه های دما در روزهای پیش رو روند افزایشی خواهد داشت، گفت: با توجه به دمای بالا و افزایش رطوبت موجود در جو منطقه، هوای اصفهان شرجی می شود.

زهرا سیدان در گفت وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: نقشه‌های هواشناسی بیانگر گذر جوی به نسبت ناپایدار از روی استان در سه روز آینده است بر این اساس آسمان بسیاری از مناطق صاف تا قسمتی ابری و در ساعات بعد از ظهر و شب افزایش ابر پیش بینی می‌شود.

وی افزود: بارش‌های پراکنده در مناطق غربی و جنوبی استان به ویژه در ساعات بعد از ظهر دور از انتظار نیست.

رئیس اداره پیش بینی هواشناسی استان اصفهان با اشاره به افزایش یک تا دو درجه‌ای دما در ۲۴ ساعت آینده، گفت: بیشینه دما در کلانشهر اصفهان امروز به ۴۰ درجه سانتی گراد بالای صفر و کمینه دما صبح فردا به ۲۴ درجه سانتی گراد بالای صفر می‌رسد.

سیدان با بیان این که کمینه‌های دما در روزهای پیش رو روند افزایشی خواهد داشت، خاطرنشان کرد: با توجه به دمای بالا و افزایش رطوبت جو، هوای اصفهان شرجی خواهد بود.

وی اضافه کرد: آران و بیدگل با دمای ۴۳ درجه سانتی گراد بالای صفر و فریدونشهر با دمای ۱۶ درجه سانتی گراد بالای صفر نیز به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین مناطق استان در ۲۴ ساعت آینده پیش بینی می‌شود.

کد خبر 435446

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.