اولین زمین چمن مصنوعی در شاهین شهر افتتاح شد

در آئینی زمین چمن مصنوعی اداره ورزش و جوانان در ورزشگاه ملت شاهین شهر افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شاهین شهر و میمه، سید محمد طباطبایی امروز _ شنبه ۵ مرداد ماه_ در آئین افتتاح اولین زمین چمن مصنوعی این شهر، اظهار کرد: این زمین چمن طی شش ماه با پنج میلیارد ریال اعتبار احداث شده است و اولین زمین چمن اداره ورزش و جوانان شهر شاهین شهر است.

وی اظهار کرد: نیمی از این اعتبار از منابع استانی و کمیته برنامه‌ریزی و نیمی دیگر از آن از منابع مالی تأمین شده و زمین آن از ملک‌های قبلی تربیت بدنی است.

سید محمد طباطبایی گفت: زمین‌های چمن با مساحت یک هزار و ۲۰۰ متری در سطح استان اصفهان راه اندازی شده با استقبال جوانان ورزشکار رو به رو شده است و با توجه به نصب پروژکتور در محوطه آن، شب‌ها نیز قابل استفاده است.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان افزود: در حال حاضر ۲۵ زمین چمن هر کدام با مساحت ۲۵ در ۴۵ متر در سطح استان اصفهان فعال است.

شهرستان شاهین شهر و میمه ۹ زمین چمن دارد که سه زمین چمن از اداره ورزش و جوانان در شهرهای شاهین شهر، میمه و روستای اذان است و مابقی آن با کمک شهرداری‌ها احداث شده است.

به گزارش ایمنا، اولین زمین چمن مصنوعی اداره کل ورزش و جوانان در شاهین شهر با ۱۲۰۰ متر مربع مساحت و ابعاد ۲۵ در ۴۵ متر مربع افتتاح شد.

کد خبر 435443

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • یک همشری IR ۲۳:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۵
    1 1
    چرا ؟؟؟؟ طی 6ماه ؟؟؟؟؟تا جایی که همه میدونند نزدیک به یک سال نیمه کاره با چمن لوله شده نظاره گر بودیم !!!!!!
  • م.ه IR ۱۳:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۶
    0 1
    ما هرشب آب قطع میشه خدا نبخش مسولین شاهین شهر را ادعای چی میکنید آب را قطع میکنید توی گرما آخه این مسلمانیه