برگزاری پویش "نیم قرن با هم بودن" در قزوین

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین از برگزاری ویژه برنامه‌های فرهنگی به مناسبت سالروز ازدواج حضرت زهرا مرضیه (س) و امیرالمومنین علی (ع) خبر داد.

به گزارش ایمنا، محمد درافشانی اظهار کرد: پویش شهروندی «نیم قرن با هم بودن» از جمله برنامه فرهنگی است که به مناسبت سالروز این پیوند آسمانی با هدف به تصویر کشیدن زندگی پایدار و عاشقانه مادرها و پدرها، مادربزرگ‌ها و پدربزرگ‌های موفق ایرانی در حال برگزاری است.

وی اضافه کرد: فرزندان و نوه‌های علاقمند به شرکت در این پویش می‌توانند از سخنان و گفته‌های پدران و مادرانشان یا پدربزرگ یا مادربزرگشان فیلم سه الی پنج دقیقه‌ای تهیه کنند و به شماره پیام رسان ۰۹۰۱۸۳۱۸۳۷۲ «تلگرام یا واتساپ» ارسال کنند.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین تصریح کرد: به قید قرعه به پنج زوج خوشبخت که توانسته باشند رمز زندگی چند ساله و ماندگار خود را خلاصه و مفید به خوبی به تصویر بکشند، جایزه نقدی پنج میلیون ریالی تعلق خواهد گرفت.

درافشانی گفت: آخرین مهلت شرکت در پویش شهروندی «نیم قرن با هم بودن» ۳۱ مرداد سال جاری است.

وی برگزاری مسابقه کتابخوانی «بهترین همسر» را از دیگر برنامه‌های سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین به مناسبت نکوداشت سالروز ازدواج حضرت زهرا مرضیه (س) و امیرالمومنین علی (ع) برشمرد و خاطرنشان کرد: این مسابقه کتابخوانی با مشارکت بنیاد زنان محجبه استان قزوین در حال برگزاری است، منبع مسابقه کتابخوانی نیز کتاب «بانوی چشمه» است.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین گفت: علاقمندان به شرکت در این مسابقه می‌توانند PDF کتاب «بانوی چشمه» را از طریق لینک‌های https://eitaa.com/ketabefakher و sapp.ir/ketabefakher در پیام رسان‌های سروش و ایتا دریافت کنند.

درافشانی آخرین مهلت شرکت در مسابقه کتابخوانی بهترین همسر را ۱۵ مرداد ماه سال جاری ذکر کرد و گفت: شرکت کنندگان می‌توانند پاسخ سوالات مسابقه را به شماره پیام رسان ۰۹۱۲۸۸۱۲۲۴۲ ارسال کنند.

وی افزود: هویت‌بخشی سیمای بصری شهر به وسیله نصب تیر برد با هدف هدایت و فضاسازی ظرفیت‌های تبلیغاتی شهر با محوریت نکوداشت اول ذی‌الحجه، سالروز ازدواج آسمانی مولی‌الموحدین حضرت علی بن ابیطالب (ع) و بانوی بانوان دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) از دیگر اقدامات سازمان بود.

منبع: مهر

کد خبر 435440

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.