بهره‌برداری از پروژه بازگشایی بلوار سجادیه به بزرگراه آزادی

معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهردار مشهد از بهره‌برداری پروژه بازگشایی بلوار سجادیه به بزرگراه آزادی در دهه ولایت خبرداد و گفت: اجرای این پروژه مطالبه ۱۵ ساله شهروندان و مدیریت شهری در منطقه ۱۲ بود.

به گزارش ایمنا، خلیل الله کاظمی اظهار کرد: پروژه بازگشایی بلوار سجادیه به بزرگراه آزادی در دهه ولایت یک محور ۴۵ متری است که به موازات بلوار آیت الله هاشمی رفسنجانی اجرا شده و می‌تواند شعار توسعه حمل و نقل محور و توسعه متوازن را در غرب مشهد جامه عمل بپوشاند.

‪‬وی با بیان اینکه خوشبختانه عملیات روکش آسفالت پروژه بازگشایی بلوار سجادیه به بزرگراه آزادی امروز به پایان رسید، اظهار کرد: برای اجرای پروژه بازگشایی بولوار سجادیه مبلغ ۲۶ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهردار مشهد تصریح کرد: در این پروژه شبکه جمع آوری آب‌های سطحی، آماده سازی، زیرسازی و روکش آسفالت، آیلند میانی و فضای سبز و عمودهای روشنایی اجرا شده است.

وی ادامه داد: پروژه بازگشایی بلوار سجادیه نقش بسیار مهمی در رفع مشکلات ترافیکی بولوار آیت الله هاشمی رفسنجانی، میدان مجیدیه و میدان نمایشگاه خواهد داشت و اثر مستقیمی در کاهش بار ترافیکی بزرگراه آزادی ایفا می‌کند.

کاظمی افزود: این پروژه در زمره پروژه‌های محرک توسعه در منطقه ۱۲ قلمداد می‌شود که امیدواریم با بازگشایی این محور مواصلاتی توسعه پایدار غرب مشهد شتاب بیشتری به خود بگیرد.

کد خبر 435429

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.