۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۹
ساماندهی دست‌فروشان قروه

شهردار قروه گفت: یک مجتمع صنفی با چندین واحد برای انتقال و ساماندهی صنوف مزاحم در خارج از منطقه مسکونی شهری اختصاص یافته که در آینده‌ای نزدیک اجرایی می‌شود.

به گزارش ایمنا، عباس سنتی اظهار کرد: حدود ۲۸۰ تا ۳۰۰ دست‌فروش در قروه شناسایی شده‌اند و برای اسکان و ساماندهی آنها چندین نقطه در سطح شهر در نظر گرفته شده است.

وی در ادامه افزود: برای ساماندهی دست‌فروشان کارگروهی با مدیریت فرمانداری قروه تشکیل شده است که پیش‌بینی می‌شود که این طرح در نیمه دوم سال‌جاری اجرایی شود.

شهردار قروه در مورد انتقال صنوف مزاحم به خارج از شهر گفت: صنوفی مانند خدمات اتومبیل، آهنگری و جوشکاری که در بافت شهری قروه وجود دارد علاوه بر ترافیک شهری، با سر و صدای فراوان در کنار آلودگی همراه است و برای رفع این مشکلات یک مجتمع صنفی در خارج از شهر احداث شده است.

سنتی گفت: با نمایندگی اتحادیه صنفی تعمیرکاران خودرو و آهنگری‌ها مجوزهای لازم برای ساخت مجتمع صنفی ارائه شده است و ساخت آن ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و انتظار می‌رود تا یک ماه آینده مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

وی عنوان کرد: ساماندهی دست‌فروشان قروه نیازمند یک طرح مطالعاتی هوشمند است و علاوه بر مجموعه شهرداری نیازمند سایر دستگاه‌های اجرایی است.

منبع: فارس

کد خبر 435410

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.