جریمه و توقیف خودروهای میوه فروش در بندرعباس

مدیر پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری بندرعباس گفت: اشغال خیابان‌ها توسط خودروهای فروش میوه و ایجاد ترافیک و مزاحمت برای عابران و وسایط نقلیه نوعی تخلف است که راهنمایی و رانندگی با اعمال جریمه و توقیف وسیله نقلیه متخلفان به یاری شهرداری در جمع آوری این خودروها آمده است.

رضا خوشبخت در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: همراهی پلیس راهور با گشت‌های رفع تخلف شهری در روزهای اخیر باعث شده تا عملیات برخورد با متخلفان سد معبر به صورت ویژه دنبال شود.

وی افزود: اشغال خیابان‌ها توسط خودروهای فروش میوه و ایجاد ترافیک و مزاحمت برای عابران و وسایط نقلیه نوعی تخلف است که راهنمایی و رانندگی با اعمال جریمه و توقیف وسیله متخلفان به یاری شهرداری در جمع آوری این خودروها آمده است.

مدیر پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری بندرعباس با قدردانی از حضور مؤثر راهنمایی و رانندگی در اجرای این طرح اظهار کرد: انتظار داریم همراهی پلیس راهور ادامه‌دار باشد و در آینده تقویت شود.

وی با بیان این که هم افزایی و تعامل بیشتر دستگاه‌های مسئول در این زمینه ارتقای امنیت، آسایش و آرامش شهر و شهروندان را در پی دارد، عنوان کرد: مسئولان باید با همکاری بین بخشی و برنامه‌ریزی دقیق، مسائل و مشکلات موجود در جامعه را رفع کنند.

خوشبخت تصریح کرد: پیش از این، نیروهای رفع تخلف شهری هنگامی که به تنهایی اقدام به جمع آوری بساط خودروهای فروش میوه می‌کردند با برخورد ناشایست دستفروشان مواجه می‌شدند و آسیب می‌دیدند.

وی گفت: میوه فروشان سیار برای شهروندان مزاحمت ایجاد می‌کنند چرا که باعث بروز ترافیک و تصادف در شهر می‌شوند که باید برخورد با آنها با جدیت بیشتری دنبال شود.

مدیر پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری بندرعباس خاطرنشان کرد: شهرداری بندرعباس تا کنون مکان‌هایی را در بلوار علی ابن ابی‌طالب، امام حسین، رجایی، پاسداران و محدوده میدان تره بار برای فعالیت میوه فروشان سیار مشخص کرده، اما دستفروشان با بی‌اعتنایی نسبت به این موضوع از استفاده مکان‌های تعیین شده استقبال نکرده‌اند.

کد خبر 435396

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.