آغاز طرح پاکسازی شهری توسط شهرداری کرمانشاه

مدیر امور شهری کرمانشاه از آغاز پاکسازی شهر کرمانشاه توسط شهرداری خبر داد.

به گزارش ایمنا، حسن مرادی در این باره اظهار کرد: با توجه به اهمیت بهداشت عمومی و ضرورت حفظ و پاکیزگی شهر و نگهداری از طبیعت طی یک بسیج عمومی از مناطق هشت گانه و با استفاده از ماشین آلات سبک و سنگین عملیات بهسازی و پاکسازی سطح شهر آغاز و در ابتدا کار با توجه به اهمیت محلات حاشیه‌ای این طرح از محله آریاشهر به سمت جاده بازیافت آغاز شد.

وی افزود: از شهروندان، تشکل‌ها و گروه‌های محیط زیستی نیز تقاضا داریم در بحث فرهنگ سازی و اهمیت به بهداشت شهر شهرداری را یاری و در امورات شهر مشارکت کنند چرا که قطعاً شهرداری به تنهایی نمی‌تواند شهر را پاکیزه و سالم نگه دارد.

مدیر امور شهری کرمانشاه ادامه داد: حرکت نو و جهادی در معاونت خدمات شهری شهرداری آغاز و در آن تمام مشکلات و معضلات شهری شناسایی شده و در قالب برنامه‌های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت تلاش می‌کنیم گره‌ای از مشکلات مردم و شهر باز کنیم.

وی گفت: متأسفانه معضل سرقت مخازن و المان‌های سطح شهر یکی دیگر از مشکلاتی است که امیدواریم در این راستا شهروندان بیش از پیش همکاری کنند تا از این مسئله جلوگیری کنیم خواهشمندیم در صورت مشاهده چنین مواردی به سامانه ۱۳۷ شهرداری مراتب را اعلام کنند.

کد خبر 435383

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.