توقیف یک ماهه موتورسیکلت‌ها در صورت ورود به جاده سلامت

مدیر طرح ساماندهی ناژوان گفت: در صورت ورود موتورسیکلت به جاده سلامت این وسیله نقلیه به مدت یک ماه توقیف خواهد شد.

سیدرسول هاشمیان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: تاکنون اقدامات زیادی برای کاهش ترافیک معابر منتهی به ناژوان و ورود موتورسواران به جاده سلامت انجام شده است به طوری که نامه‌ای از سوی شهرداری برای فرمانداری ارسال شده تا موضوع در شورای تأمین مورد بررسی قرار گیرد.

وی ادامه داد: از هفته گذشته با همکاری مأموران کلانتری ۱۸، نیروهای بسیج و معتمدان محلی مباحث ارشادی برای شهروندان به ویژه در شب‌های پایان هفته در حال انجام است.

مدیر طرح ساماندهی ناژوان تصریح کرد: یک ترافیکی برای محدوده‌های جنوب و شمال ناژوان در معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری در حال برنامه‌ریزی است تا پس از تصویب در شورای ترافیک مشکلات ساکنان اطراف ناژوان کاهش پیدا کند.

وی با بیان اینکه بخش زیادی از محدوده ناژوان ملک خصوصی افراد حقیقی است، گفت: حدود ۸۰۰ هکتار از مساحت ناژوان مربوط به باغات دارای مالکیت شخصی است، از این رو شهروندان باید هنگام ورود به محدوده ناژوان الزامات را رعایت کرده و از ورود به باغات خصوصی خودداری کنند.

هاشمیان با تاکید بر اینکه نیروهای کنترل نظارت همواره در سطح ناژوان تردد و نظارت دارند و متخلفان را شناسایی می‌کنند، خاطرنشان کرد: با تمهیدات اندیشیده شده ساکنان اطراف ناژوان تا حدود زیادی از مشکلات ترافیکی رهایی پیدا کنند.

وی ادامه داد: برای تعریض خیابان‌های اطراف ناژوان محدودیت داریم زیرا اکثر زمین‌های اطراف این منطقه دارای کاربری کشاورزی است و تغییر کاربری آن دشوار است.

کد خبر 435379

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.