روزنامه‌های ورزشی ۴ مرداد؛ دیاباته تنها دلگرمی آبی‌ها

پرسپولیس به عنوان اولین تیمی که موفق شد چهار قهرمانی متوالی لیگ را تجربه کند در شهر اولین‌ها قهرمانی خود را قطعی کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز -شنبه ۴ مرداد- را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی ایمنا بخوانید؛

"خبرورزشی" با عنوان "پوکر در شهر اولین‌ها" پیروزی سرخ‌پوشان مقابل نفت مسجد سلیمان و کسب چهارمین قهرمانی متوالی در لیگ برتر پرداخت، اتفاقی که برای اولین بار در ایران رخ می‌دهد و می‌تواند رکوردی جاودانه در فوتبال ایران باشد.

"گل" با عنوان"تأیید شد" به قطعی شده قهرمانی سرخ‌پوشان با شکست نفت مسجد سلیمان پرداخت، قهرمانی که با توجه به فاصله ۱۷ امتیازی پرسپولیس با رده دوم جدول چهار هفته قبل از پایان مسابقات قطعی شد.

"فرهیختگان ورزشی" با عنوان "این شوت هم شانس استقلالی‌ها و حسینی بود" به اظهارات محمد میری بعد از گل سرکش و عجیب او به استقلال پرداخت، کسی که شاید تا سال‌ها با همین گل به خاطرات بیاید.

"خراسان ورزشی" با عنوان "دیاباته تنها دلگرمی آبی‌ها" به امتداد درخشش شیخ دیاباته در روزهای افول استقلال پرداخت، کسی که همه او را به عنوان یادگار استراماچونی در استقلال می‌دانند.

"هواداران پرسپولیس" با عنوان"جاوید جام" به کسب چهارمین قهرمانی متوالی لیگ توسط سرخپوشان و کسب یک رکورد تاریخی پرداخت، رکوردی که شاید بیش از کالدرون و یحیی نقش برانکو ایوانکوویچ در آن دیده می‌شود.

"صدای سپاهان" با عنوان "پوکر پرسپولیس مدیون امتیاز سوزی‌های متوالی سپاهان و فردی که اجازه نداد زردپوشان ۴ اسفند به زمین بروند" به قهرمانی سرخ‌پوشان در فصلی پرداخت که سپاهان با کمی هوشمندانه‌تر بازی کردن می‌توانست قهرمانی را از آنها بگیرد ولی امتیاز از دست دادن‌های بد موقع و باخت فنی مقابل پرسپولیس موجب شد حالا پرسپولیس چهار هفته مانده به پایان لیگ قهرمانی خود را قطعی کند.

کد خبر 435362

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.