این هندزفری ضربان قلب را اندازه می‌گیرد

هندزفری بی‌سیم Amazfit PowerBuds دارای قابلیت سنجش ضربان قلب بوده و در برابر آب و گرد و غبار مقاوم است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، یکی از اولین هندزفری‌های کاملاً بیسیم که به ویژگی پایش ضربان قلب مجهز بود، سامسونگ Gear iConx نام داشت. به نظر می‌رسد که شرکت Amazfit نیز قصد دارد هندزفری بیسیم خود را با این ویژگی در اختیار کاربران قرار دهد. این شرکت هندزفری‌های بیسیم خود با نام PowerBuds را برای اولین بار در نمایشگاه CES 2020 به نمایش گذاشت.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده، هندزفری Amazfit PowerBuds به سنسور ضربان قلب PPG مجهز است و زمانی که ضربان قلب کاربر افزایش پیدا کند به او هشدار می‌دهد. از آنجایی که این محصول دارای دو میکروفون است، صدای محیط به خوبی حذف می‌شود. با استفاده از این میکروفون‌های دو گانه ENC می‌توان از وضوح تماس اطمینان حاصل کرد. در زمان بیرون آوردن یا قرار دادن هندزفری در داخل گوش، موسیقی به صورت خودکار پخش یا متوقف می‌شود. همچنین این هندزفری در برابر آب و گرد و غبار مقاوم است.

با یک بار شارژ کردن هندزفری جدید می‌توان به مدت هشت ساعت از آن استفاده کرد. کیس شارژر نیز کمک می‌کند این محصول ۱۶ ساعت دیگر نیز مورد استفاده قرار بگیرد؛ به این معنا که هندزفری دو بار به صورت کامل با این کیس شارژ می‌شود. به طور کلی می‌توان گفت که طول عمر ذخیره باتری این محصول تقریباً ۲۴ ساعت است.

کد خبر 435346

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.