گوشی ویوو Y51s روانه بازار می شود

گوشی هوشمند جدید شرکت ویوو به نام Y51s با تراشه 5G اکسینوس ۸۸۰ روانه بازار می‌شود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، گوشی ویوو Y51s در تلاش است امکان دسترسی کاربران بیشتری را به شبکه 5G فراهم کند. وزن این گوشی ۱۹۰ گرم اعلام شده و ابعاد آن نیز ۸.۴۶ * ۷۶.۶۱ * ۱۶۲.۰۵ میلی‌متر است. این گوشی جدید شباهت بسیار زیادی به گوشی Y70s دارد که مدتی پیش معرفی شده بود. تفاوت‌های این دو محصول در صفحه نمایش، تراشه و باتری آن‌هاست.

گوشی هوشمند جدید ویوو Y51s دارای صفحه نمایش ۶.۵۳ اینچی LCD با رزولوشن +Full HD است. نسبت ابعاد این صفحه نمایش ۱۹.۵ به ۹ بوده و در حفره بالای نمایشگر سمت چپ آن، دوربین سلفی هشت مگاپیکسلی تعبیه شده است. این گوشی به دوربین سه گانه مجهز شده که در پنل پشتی آن قرار دارند و شامل سنسور اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، سنسور دو مگاپیکسلی تشخیص عمق و دوربین دو مگاپیکسلی ماکرو می‌شود. همچنین گوشی ویوو Y51s قادر است ویدئوهایی با وضوح 4K را ضبط کند.

قدرت پردازشی این محصول از طریق تراشه 5G اکسینوس ۸۸۰ تأمین می‌شود و از رابط کاربری Funtouch OS 10.5 مبتنی بر سیستم عامل اندروید ۱۰ بهره می‌برد. گوشی هوشمند ویوو Y51s با ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و ۶ گیگابایت حافظه رم در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

انرژی مورد نیاز گوشی جدید ویوو توسط یک باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی تأمین می‌شود و از شارژ سریع ۱۸ واتی با درگاه microUSB پشتیبانی می‌کند. ویوو Y51s در رنگ‌های مشکی، آبی و سفید و با قیمت ۲۵۶ دلار به بازار عرضه خواهد شد.

کد خبر 435345

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.