مناطق نزدیک به اتوبوس‌های تندرو بتنی می‌شود/تجهیز تاکسی‌های تبریزی به سیستم پرداخت QR

در این بسته خبری از آسفالت شهرک ولیعصر بجنورد تا توزیع ماسک و دستکش در حمل و نقل عمومی قدس و ممانعت از اتراق در کوه پارک و بولوار فرودگاه مشهد را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

عملیات عمرانی جایگاه پسماند بیرجند

۱۰۰ درصد عملیات عمرانی ایجاد جایگاه سایت پسماند شهرداری بیرجند انجام شده است.

حمایت از تولیدات خانگی رشت

مرتضی عاطفی، رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری رشت با تاکید بر حمایت از محصولات خانگی و ایجاد بستر لازم برای فروش این نوع محصولات اظهار داشت: در شرایط اقتصادی امروز لازم است از تولید محصولات خانگی و فروش آن حمایت شود.

رنگ آمیزی دیوار شهرک تعمیرکاران سنندج

شرمین شریفی، رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج از رنگ آمیزی دیوار شهرک تعمیرکاران واقع در بلوار مستضعفین خبر داد و اظهار داشت: این دیوار که طول آن ۴۰۰ و ارتفاع آن ۵ متر است، با هفت رنگ و در مجموع ۲ هزار مترمربع رنگ آمیزی شده است.

شهرک ولیعصر بجنورد آسفالت شد

هادی زارعی، شهردار بجنورد گفت: ۳۱ هزار مترمربع از معابر رودکی در "شهرک ولیعصر" بهسازی و آسفالت شد.

توزیع بیش از ۱۲ هزار و ۵۰۰ ماسک و دستکش در حمل و نقل عمومی قدس

مهندس مختاری، شهردار قدس از توزیع بیش از ۱۰ هزار ماسک بهداشتی و بیش از ۲۵۰۰ جفت دستکش، طی چندین مرحله در میان رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی خبر داد.

افزایش تولید زباله در کرمانشاه

حسن مرادی، مدیرکل امور هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری کرمانشاه با اشاره به افزایش تولید زباله در روزهای کرونایی، گفت: در حال حاضر حجم زباله تولیدی در شهر کرمانشاه به روزانه ۷۳۰ تُن رسیده است.

ممانعت از اتراق در کوه پارک و بولوار فرودگاه مشهد

مهدی یعقوبی، معاون خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: از امشب با استقرار ماشین آلات آتش نشانی در کوه پارک و بولوار فرودگاه از هرگونه اتراق ممانعت به عمل خواهد آمد.

مناطق نزدیک به ایستگاه‌های اتوبوس تندرو تهران بتنی می‌شود

صفا صبوری دیلمی، معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت: به دلیل سنگینی اتوبوس‌های تندرو و محور کم، بار شدیدی بر آسفالت نقاط نزدیک به ایستگاه‌ها ایجاد و منجر به جمع شدن آسفالت می‌شود که به دنبال آن هستیم از رویه بتنی برای این مناطق استفاده کنیم.

راه‌اندازی بانک اطلاعات کد پستی و پلاک‌های شهرداری شاهین شهر

احمدرضا پری تبار، سرپرست شهرداری شاهین‌شهر گفت: با توجه به لزوم ایجاد بانک اطلاعات در شهر یکی از اقدامات شهرداری راه‌اندازی بانک اطلاعات کد پستی و پلاک‌های شهرداری است.

تجهیز تاکسی‌های تبریزی به سیستم پرداخت QR

علی طوماری، مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تبریز گفت: تاکسی‌های تبریز در سال جاری به سیستم پرداخت QR مجهز شده‌اند و شهروندان با استفاده از نرم افزار تلفن همراه تبریزلی می‌توانند کد کیوآر راننده تاکسی را اسکن کرده و کرایه خود را به راحتی پرداخت کنند.

کد خبر 435323

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.