مسئولان جلوی گرانی‌های بی رویه را بگیرند

امام جمعه موقت اصفهان گفت: انتظار است که دولت مردان جلوی مفاسد اقتصادی و گرانی بی رویه را بگیرند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، آیت‌الله سید ابوالحسن مهدوی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به شهادت امام باقر (ع) گفت: طبق یکی از احادیث امام باقر (ع) راستگوئی بر اعمال انسان‌ها تأثیرگذار است و نیت پاک و درست زرق و روزی را زیاد و پربرکت می‌کند.

وی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به تعامل و قرارداد جمهوری اسلامی با کشور چین تاکید کرد: این تعامل صدای استکبار جهانی را بالا برده است، آنان که مدام به کشور ایران خیانت کردند و ضربه زدند در این جریان واکنش نشان داده‌اند، آنان که در تمام دوران‌ها دشمنان همیشگی ما بوده‌اند، آنان به دنبال تسلیم ایران و عدم چرخش اقتصاد کشور هستند، در داخل کشور برخی از افراد عامدانه حرف‌های آنان را تکرار می‌کنند و برخی دیگر از روی دلسوزی زبان به سخن بازمی‌کنند.

امام جمعه موقت اصفهان با بیان اینکه علت این اعتراض آنان این بوده که با برقراری تعامل با کشور چین می‌توانیم از تحریم‌های استکباری آنان گذر کنیم، ادامه داد: دشمن به دنبال ایجاد جنگ روانی و اغتشاش در کشور است که نیاز است هوشیاری ما افزایش یابد.

وی تصریح کرد: داد و ستدهای کلان با کشورهای بزرگ حتماً باید با تأیید مجلس به تصویب برسد؛ عده‌ای که در فضای مجازی تلاش می‌کنند باید بدانند نه مقام معظم رهبری را شناخته‌اند و نه آرمان‌های انقلاب و مردم کشور ایران را، مردم ایران اجازه وارد شدن کوچک‌ترین خدشه‌ای را به استقلال کشور نمی‌دهند.

وی با اشاره به امضای اینگونه قراردادها به مسئولان تاکید کرد: در این تعاملات و امضای قرار دادها هشیاری کامل را داشته باشید و با رعایت تقوا و ایمان از این نوع مسئولیت‌ها استقبال کنید.

حجت الاسلام مهدوی با تاکید بر گرانی این چند ماه اخیر خاطرنشان کرد: باید با مسئولان مربوطه و کسانی که باعث ایجاد گرانی شده‌اند برخورد شود، و انتظار است که دولت مردان جلوی مفاسد اقتصادی و گرانی بی رویه را بگیرند.

کد خبر 435306

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.