صبح شنبه هوای اصفهان غبارآلود است

کارشناس اداره پیش بینی هواشناسی استان اصفهان با اشاره به ءدر امواج ناپایدار از روی استان در سه روز پیش رو، گفت: احتمال غبار صبحگاهی در کلانشهر اصفهان و بارش های خفیف در نواحی غربی استان وجود دارد.

ابراهیم هنرمند در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: نقشه‌های هواشناسی بیانگر فعالیت امواج به نسبت ناپایدار از روی استان اصفهان در سه روز آینده است از این رو آسمان بسیاری از مناطق صاف تا قسمتی ابری و در ساعات بعد از ظهر گاهی وزش باد و افزایش ابر پیش بینی می‌شود.

وی به احتمال غبار صبحگاهی در کلانشهر اصفهان در روز شنبه اشاره کرد و ادامه داد: بارش‌های پراکنده و خفیف در نواحی غربی استان دور از انتظار نیست.

کارشناس اداره پیش بینی هواشناسی استان اصفهان با بیان اینکه دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده تغییر محسوسی ندارد، گفت: بیشینه دما در کلانشهر اصفهان امروز به ۳۹ درجه سانتی گراد بالای صفر و کمینه دما صبح فردا به ۲۲ درجه سانتی گراد بالای صفر می‌رسد.

هنرمند اضافه کرد: در این بازه زمانی آران و بیدگل با دمای ۴۴ درجه سانتی گراد بالای صفر و میمه با دمای ۱۶ درجه سانتی گراد بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین مناطق استان پیش بینی می‌شود.

کد خبر 435299

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.