ذوب آهن باید خطر سقوط را حس کند/ مشکل خط دفاعی با تغییر کادر فنی بیشتر شده است

یک کارشناس فوتبال گفت: مشکل دروازه بان در این تیم از اول فصل بوده، با تغییراتی که انجام شد نوسان در خط دروازه ذوب آهن دیده می شود. باتوجه به اینکه مهدی خلیل دروازه بان تیم ملی لبنان است، اما نتوانسته به تیم کمک کند.

حمید بابایی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، در رابطه با شکست ذوب آهن مقابل فولاد اظهار کرد: در این بازی فولاد برای کسب سهمیه آسیایی و ذوب آهن برای فرار از قعر جدول می‌جنگیدند در طرف دیگر مدیران دوتیم بودند، سعید آذری سال‌های زیادی در ذوب آهن فعال بود و مقابل تیم سابق خود قرار می‌گرفت و جواد محمدی مدیرعامل جوان ذوب آهن مهمان آذری بود که این حساسیت بازی را بیشتر می‌کرد.

وی افزود: در خط دفاعی ذوب آهن ضعف زیادی دیده می‌شد، درهای دفاعی این تیم بسیار باز بود به خصوص سمت چپ که باعث شد مهاجمین فولاد از آن ناحیه چندین بار به دروازه ذوب آهن برسند. فولاد تمام تلاش خود را انجام داد، تا آخرین لحظه حمله کرد و با استفاده از فضای پشت دفاع ذوب آهن توانست سه امتیاز بازی را کسب کند.

این کارشناس فوتبال با بیان اینکه در باخت و پیروزی یک تیم سرمربی تأثیر گذار است، خاطر نشان کرد: ذوب آهن از یک سوم میانی دفاع می‌کرد و چشم به ضد حمله و حمله سریع داشت که توانست با همین سیستم به گل برسد. باید دید سرمربی این تیم چه دیدی بر بازی داشته البته نمی‌توان ایراد گرفت زیرا بوناچیچ چند هفته است که به تیم اضافه شده.

بابایی اضافه کرد: ذوب آهن باید خطر سقوط را حس کند، تیم چهاردهم جدول با یک بازی می‌تواند جایگاه خود را با سه تیم بالایی جا به جا کند. امیدوارم با تدابیری که در این باشگاه اندیشیده می‌شود، ذوب آهن بتواند جایگاه خود را در جدول ارتقا دهد.

وی در خصوص دروازه بان های ذوب آهن، تصریح کرد: مشکل دروازه بان در این تیم از اول فصل وجود داشت. با تغییراتی که انجام شد نوسان در خط دروازه ذوب آهن دیده می‌شود. با توجه به اینکه مهدی خلیل دروازه بان تیم ملی لبنان است، اما نتوانسته به تیم کمک کند و عملکرد او در حد یک گلر معمولی بوده است.

کارشناس فوتبال اضافه کرد: کاری به بحث قرار داد این دروازه بان ندارم، بلکه از نظر فنی دروازه بانی که در تیم ملی لبنان بازی می‌کند با گلر جوان ذوب آهن هیچ فرقی نمی‌کند. فضا از لحاظ روانی به شکلی است که دروازه بان های ذوب آهن هیچکدام نتوانستند درون دروازه معتبر ظاهر شوند.

بابائی با اشاره به اینکه مهدی خلیل در دریافت گل اول بسیار مبتدی عمل کرد، گفت: برای گل دوم می‌توانست درون دروازه بایستد تا دفاع برسد و مهاجم فولاد برای زدن ضربه سر در گم شود، اما این کار را انجام نداد و با بیرون آمدن از دروازه تنها یک راه جلوی پای مهاجم فولاد گذاشت و آن هم شوت به سمت چهار چوب بود.

وی ادامه داد: امیدوارم کادر فنی و مربی دروازه بان های ذوب آهن که با قرار دادهای چشمگیری در حال خدمت گذاری به تیم هستند، نگاهی به دروازبان های بومی اصفهان و ایران داشته باشند، تا این لحظه در ذوب آهن دروازبان تأثیر گذار ندیده ایم. خط دفاعی ذوب آهن مشکل زیاد دارد که با تغییرات کادر فنی بیشتر هم شده است.

کد خبر 435294

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.