قلعه نویی: بازیکنانم غیرت و ایثار را در زمین پیاده کردند

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: به بازیکنانم افتخار می‌کنم معرفت و غیرت و ایثار را امروز در زمین پیاده کردند. برد را به طرفداران خوبمان که چند هفته از دست من زجر کشیدند تقدیم می‌کنم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امیر قلعه نویی پس از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل صنعت نفت آبادان در نشست خبری اظهار کرد: یکی از بازی‌هایی بود که در طول مربیگری به من فشار آمد، به بازیکنانم افتخار می‌کنم معرفت و غیرت و ایثار را امروز در زمین پیاده کردند. برد را به طرفداران خوبمان که چند هفته از دست من زجر کشیدند تقدیم می‌کنم.

وی افزود: در چند هفته‌ای که نتایج ضعیفی گرفتیم امیر قلعه نویی مقصر بود، بازیکنان و باشگاه تلاش خود را انجام داده بودند. تشکر ویژه دارم از مهندس عظیمیان و هیئت مدیره که در بدترین شرایط با حضور سر تمرین به تیم روحیه دادند. مقابل صنعت نفت آبادان که یک تیم خوب است، با وجود اینکه ۷۰ دقیقه ۱۰ نفره بودیم یک موقعیت ندادیم امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.

قلعه نویی با بیان اینکه چهل سال است که در فوتبال هستیم و کتاب داوری را می‌خوانیم، خاطر نشان کرد: اخراج رفیعی عجولانه بود زیرا اگر پا از بالا می‌آمد اخراج داشت فکر می‌کنم اخراج سروش رفیعی درست نبود، امیدوارم که من اشتباه کرده باشم. کارشناسان باید نظر دهند، این داور به اخراج‌های رنگی عادت دارد.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در خصوص پنارتی که محبی از دست داد، تصریح کرد: از زمان تیم ملی پنارتی برای من یک کابوس شده است. روزی یک ربع کاشته و پنارتی تمرین می‌کنیم اما نمی‌دانم چرا اینجوری می‌شود. در بدترین شرایط سه امتیاز گرفتیم و دوباره به دوم جدول بازگشتیم، با بازگشت مصدومان تیم از لحاظ روحی بهتر می‌شویم.

وی با اشاره به اینکه صبح یک جلسه با سرمربی تیم ملی داشتیم، گفت: یک سری نقاط نظر داشتیم که در اختیار این مربی گذاشتیم. حضور اسکوچیچ در باشگاه‌ها و دیدن لیگ به تیم‌ها خیلی انگیزه می‌دهد که از او تشکر می‌کنم.

کد خبر 435270

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.