دبیر: واقعا فوتبال از کشتی کم برخوردتر است؟!

رییس فدراسیون کشتی اعتقاد دارد که این فدراسیون باید تمامی زمینه ها را برای برگزاری لیگ کشتی مهیا کند.

به گزارش ایمنا، با اینکه این روزها برخی انتقادات نسبت به ثبت قرارداد کشتی گیران و مربیان با تیم‌های حاضر در بیستمین دوره لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی وجود دارد، اما رئیس فدراسیون کشتی معتقد است این فدراسیون باید خودش را آماده برگزاری لیگ حتی در شرایط کرونایی کند.

علیرضا دبیر در این باره گفت: اگر موج دوم کرونا نمی‌آمد، مطمئن باشید که ما لیگ برتر کشتی را از ۱۶ مرداد آغاز می‌کردیم. تمام برنامه ریزی ها انجام شده بود و پروتکل‌های بهداشتی را هم با وزارت بهداشت نوشته بودیم. حتی آماده بودیم لیگ را در فضای باز برگزار کنیم. موج دوم کرونا این اجازه را تاکنون نداده، اما بعید نیست که دو، سه هفته دیگر با کاهش آمار بتوانیم لیگ را برگزار کنیم.

وی افزود: ما وظیفه داریم قرارداد کشتی گیران را ثبت کنیم و آماده برگزاری لیگ برتر باشیم. در نهایت درباره برگزاری یا عدم برگزاری ما تصمیم گیرنده نیستیم و اگر ستاد کرونا مجوز بدهد که لیگ را برگزار می‌کنیم. همانطور که در فوتبال مسابقات به خاطر برخی ملاحظات بین المللی برگزار می‌شود، در کشتی هم می‌تواند این اتفاق بیفتد. چرا فکر می‌کنید فوتبال از کشتی کم بر خوردتر است؟ همین بازی دیشب پرسپولیس را نگاه کنید. همه بازیکنان یکدیگر را در آغوش گرفته بودند.

منبع: ورزش سه

کد خبر 435268

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.