تساوی یک بر یک استقلال و نساجی با سوپر گل میری از فاصله ۴۰ متری!

استقلال و نساجی از ساعتی پیش در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که نیمه نخست این دیدار با تساوی یک بر یک دو تیم به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، دو تیم بازی را طوفانی آغاز کردند و در همان ابتدای کار چندین بار به روی دروازه‌ها یورش بردند. رفته رفته این استقلال بود که بر بازی حاکم شد و نساجی عقب نشست تا شاگردان فکری چشم به ضد حملات ببندند. آبی‌ها با پاس‌های بلند و نفوذ وریا از سمت چپ دفاع حریف، موفق شدند چندین بار با علیرضا حقیقی تک به تک شوند اما هر بار این گلر نساجی بود که با واکنش‌های استثنایی اجازه گشوده شدن دروازه‌اش را نداد.

در ادامه حملات استقلال قوت خود را از دست داد و بازی متعادل شد. نساجی از این فرصت استفاده کرد و چندین بار توپ را تا پشت محوطه هجده قدم آبی‌پوشان پیش آورد. در این بین سرعت و تکنیک قایدی کار دست نساجی داد و باعث شد تا عاشوری مرتکب خطای پنالتی شود. دیاباته دقیقه ۴۰ توپ را به آسانی وارد دروازه نساجی کرد.

برتری آبی‌های پایتخت دو دقیقه‌ای بیشتر پا بر جا نبود و سید محمد میری از نزدیکی خط نیمه و فاصله‌ای حدود ۴۰ متری شوت محکم و سر کشی را به سمت دروازه حسینی روانه کرد و توپ بالاتر از دست گلر استقلال به تور دروازه آرام گرفت تا نساجی با ثبت یک سوپر گل بازی را به تساوی بکشاند. پس از گل زیبای بازیکن نساجی، این تیم روحیه گرفت و بر جریان بازی مسلط شد.

کد خبر 435252

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • اسماعیل IR ۱۳:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۳
    2 0
    عالیه من خیلی این برنلمرودوست دارم