فن دایک: با شایستگی قهرمان شدیم

مدافع قرمزهای لیورپول با اظهار خوشحالی بابت قهرمانی تیمش در رقابت‌های لیگ برتر انگلستان، تأکید کرد که او و هم‌تیمی‌هایش شایسته کسب عنوان قهرمانی بوده‌اند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، لیورپول بالاخره شب گذشته قهرمانی خود در رقابت‌های لیگ برتر انگلستان را جشن گرفت تا پس از سال‌ها، بتواند بر قله انگلستان بنشیند.

این در حالی است که فصل گذشته نیز لیورپول موفق به کسب عنوان قهرمانی در رقابت‌های اروپا شد تا یورگن کلوپ و بازیکنان تیمش تبدیل به یکی از محبوب‌ترین تیم‌های تاریخ لیورپول شوند.

ویرجیل فن دایک پس از کسب عنوان قهرمانی انگلستان و بالا بردن جام تأکید کرد: احساس بسیار خوبی از قهرمانی دارم و البته که همه ما انسان هستیم و لحظات احساسی متفاوتی را پشت سر می‌گذاریم.

مدافع میانی لیورپول خاطرنشان کرد: چند هفته پیش همه ما می‌دانستیم که بسیار به کسب قهرمانی نزدیک هستیم و این مسئله تأثیر زیادی بر تفکر و ذهنیت ما داشت.

وی افزود: فصل فوق‌العاده‌ای را سپری کردیم و تنها دو بار شکست خوردیم. هیچ‌کس نمی‌تواند به قهرمانی ما خورده بگیرد چراکه ما با شایستگی قهرمان شدیم. کسب عنوان قهرمانی هفت بازی پیش از پایان لیگ نشان‌دهنده توانمندی ماست.

لیورپولی‌ها فصل گذشته نیز به کسب عنوان قهرمانی در لیگ جزیره بسیار نزدیک شدند اما منچستر سیتی این فرصت را از آن‌ها گرفت. اما درنهایت این اتفاق پس از سی سال برای لیورپولی‌ها افتاد و قرمزهای آنفیلد قهرمان انگلستان شدند.

کد خبر 435228

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.