آمار جدید مبتلایان کرونا در کاشان در دوم مرداد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته در منطقه تحت پوشش این دانشگاه ۱۸ بیمار جدید مبتلا به کرونا ویروس بستری شده‌اند و سه مورد فوتی در ۲۴ ساعته گذشته رخ داده است.

سید علیرضا مروجی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه تاکنون ۴۳ هزار و ۷۳۸ نفر به مراکز بستری و سرپایی تشخیصی و درمانی در دو شهرستان کاشان و آران و بیدگل مراجعه کرده‌اند، اظهار کرد: سه هزار و ۲۱۵ بیمار مبتلا به کرونا ویروس تاکنون از مراکز درمانی منطقه کاشان مرخص شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته در این منطقه ۱۸ بیمار جدید مبتلا به کرونا ویروس بستری شده‌اند، تصریح کرد: از این تعداد ۱۱ نفر اهل کاشان، دو نفر اهل توابع کاشان، یک نفر اهل میمه، یک نفر اهل نطنز، دو نفر اهل دلیجان و یک نفر اهل توابع آران و بیدگل هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان خاطرنشان کرد: در مجموع فعلاً ۹۳ بیمار مبتلا به کرونا ویروس در مراکز درمانی منطقه کاشان بستری هستند و سه مورد فوتی که دو مرد ۶۹ و ۸۹ ساله و یک زن ۷۴ ساله بوده، در ۲۴ ساعت گذشته رخ داده است.

وی اضافه کرد: با اضافه شدن ۲۲ مورد تست کرونا مثبت جدید تاکنون جواب آزمایش یک هزار و ۸۹۲ نفر از نظر تست کرونا در منطقه کاشان مثبت شده است.‌

کد خبر 435206

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.