آمدن برانکو به ایران خیلی سخت است

پانصد و دوازدهمین شماره رسانه الکترونیک "فوتبال اصفهان" منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "حمله به جواد در اهواز" عنوان اصلی این روزنامه است که اشاره به دیدار حساس ذوب آهن و فولاد خوزستان دارد. ذوب‌آهن در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته بیست و ششم، باید به مصاف فولاد خوزستان با مدیریت سعید آذری، مدیرعامل سابق سبزپوشان برود. دیداری سخت و ۶ امتیازی که نتیجه آن علاوه بر دو تیم برگزارکننده، برای تیم‌های استقلال، شهر خودرو، صنعت نفت و حتی سپاهان و تراکتور نیز حائز اهمیت بوده و می‌تواند تنور لیگ را در هفته‌های پایانی داغ‌تر کند.

"حتماً و قطعاً باید امشب ببری" تیتر اصلی این رسانه است که به بررسی دیدار حساس سپاهان و صنعت نفت در نقش جهان پرداخته است. لیگ نوزدهم به هفته‌های پایانی خود نزدیک و سرنوشت قهرمانی فصل تقریباً روشن شده است. تقابل سپاهان و صنعت نفت تحت تأثیر نتیجه بازی تیم‌های شهر خودرو و تراکتور قرار دارد. زردپوشان اصفهانی علی‌رغم شکست تلخ هفته گذشته و سقوط به رده سوم جدول، هنوز از شانس کسب سهمیه برخوردار بوده و در صورت پیروزی مقابل صنعت نفت و از دست دادن امتیاز توسط تراکتوری‌ها، می‌توانند جایگاه‌شان را پس گرفته و شانس اول کسب سهمیه باشند.

"آمدن برانکو به ایران خیلی سخت است" عنوان پایانی این روزنامه است که در آن صحبت‌های اخیر رضا چلنگر، مترجم سابق برانکو ایوانکویچ دارد. چلنگر اظهار کرده: خبر رسمی درباره پیشنهاد دو باشگاه سپاهان و تراکتور به برانکو را نشنیده‌ام، اما این مربی قرارداد سنگینی با تیم عمانی دارد و خیلی سخت است که بتواند این قرارداد را فسخ و به ایران بیاید.

برای مشاهده تمامی صفحه‌های روزنامه "فوتبال به وقت اصفهان"، اینجا را کلیک کنید.

کد خبر 435201

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.