ارتقاء کمی و کیفی خدمات در پایانه‎های مسافربری همدان

شهردار همدان گفت: حفظ کیفیت خدمات مختلف در پایانه‌ها به عنوان استقبال در مقصد و بدرقه در مبدا در شأن فرهنگ ایرانی و اسلامی است.

به گزارش ایمنا، عباس صوفی در بازدید از پایانه بزرگ مسافربری همدان، اظهار کرد: مرمت ساختمان پایانه بزرگ مسافربری و فضاسازی اطراف آن در اولویت قرار دارد.

وی خواستار توسعه و پویایی فضای سبز محوطه داخلی و بیرونی پایانه بزرگ مسافربری همدان شد و خاطرنشان کرد: توسعه فضای سبز به افزایش نشاط و شادابی شهروندان کمک شایانی می‌کند.

شهردار همدان ابراز امیدواری کرد: با اتمام پروژه سایت اداری سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری در محوطه این پایانه شاهد نظارت مستمر و مداوم در نگهداری از امکانات و تجهیزات فضای عمومی پایانه باشیم چرا که تمرکز سازمانی موجب بهره وری در امور حمل و نقل بار و مسافر شهری خواهد شد.

وی با برشمردن اولویت‌های تخصصی در ارتقا ضریب ایمنی ناوگان حمل و نقل بار و مسافر در شهر همدان، گفت: مهمترین مؤلفه در انجام وظایف شهرداری صیانت از حقوقی عمومی است، بنابراین شهرداری همدان کماکان تا نابودی آخرین آثار منتشر شده از ویروس منحوس کرونا خود را مکلف به ایستادگی و تلاش در جهت پیشگیری و مقابله با کرونا می‌داند.

کد خبر 435167

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.