۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۵
بهسازی معابر شهر اصغرآباد

شهردار اصغرآباد از اجرای بیش از یک‌هزار متر جدول‌گذاری در خیابان امامت و پنج هزار مترمربع سنگ فرش در خیابان‌ها و معابر این شهر خبر داد.

مسعود صابری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، هدف از اجرای این طرح را ارتقای سطح کیفی معابر، افزایش خدمات رسانی به شهروندان و بهسازی مناظر شهری برشمرد و اظهار کرد: تسهیل در تردد و عبور و مرور، ساماندهی و زیباسازی فضاهای شهری و مناسب سازی پیاده‌روها و جداول حاشیه خیابان‌های شهر از دیگر اهداف اجرای این طرح است.

وی با بیان این که جدول‌گذاری معابر و خیابان‌ها تأثیر مستقیم بر فضای ارتباطی شهر دارد، گفت: بهسازی سیما و منظر و ارتقای مبلمان شهری از مهم‌ترین برنامه‌های عمرانی شهرداری اصغرآباد در سال جاری است.

شهردار اصغرآباد ادامه داد: هم‌اکنون نصب نزدیک به پنج هزار مترمربع سنگ فرش با اختصاص هزینه‌ای بالغ بر ۵۰۰ میلیون تومان در شهر اصغرآباد در دستور کار واحد عمران این شهرداری قرار گرفته است.

صابری با اشاره به پروژه در دست اقدام این شهرداری در خیابان امامت شهر اصغرآباد، عنوان کرد: با اختصاص اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیون تومان علاوه بر ساماندهی جوی‌های آب دو طرف این خیابان جدول‌گذاری، کانیوگذاری و آسفالت این مسیر نیز انجام می‌شود.

به گزارش ایمنا، شهر اصغرآباد از توابع شهرستان خمینی‌شهر است که از سال ۱۳۹۰ در تقسیمات سیاسی کشور به شهر ارتقا پیدا کرده است.

کد خبر 435161

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.