زن اسفراینی پس از سقوط از تراکتور جان باخت

جسد دو جوان پلدختری در رودخانه کشکان، مرگ زن اسفراینی کشاورز در اثر سقوط از تراکتور، خودکشی مرد ۶۳ ساله در شاهرود، ۱۲ زخمی بر اثر چپ شدن پژو در میبد، نجات قاتل همسرکش از اعدام پس از ۱۵ سال حبس در زندان رشت و برخورد پژو با درخت در اتوبان را در بسته حوادث ایمنا بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رئیس اداره آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری پلدختر گفت: دو جوان روستایی در رودخانه کشکان پلدختر غرق شدند.

آیت فرخ پور اظهار کرد: دو جوان ۱۷ و ۱۸ ساله به نام‌های کیوان و سینا کرمی اهل روستای وره زرد پلدختر که برای شنا به محدوده روستای گل گل رفته بودند به دلیل ناآشنایی به فنون شنا در رودخانه کشکان غرق شدند.

وی افزود: تیم امدادی آتش نشانی بلافاصله به محل اعزام و در حال جست‌وجو برای یافتن جسد این دو جوان از آب هستند.

رئیس اداره آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری پلدختر گفت: هنوز جسد غرق شدگان پیدا نشده و تلاش نیروهای امدادی و مردم محل برای یافتن جسد این دو جوان ادامه دارد.

وی توضیح داد: رودخانه کشکان با وجود ظاهری آرام بسیار خطرناک و عمیق است به طوری که فرد پس از گام نهادن و جلو رفتن در رودخانه متوجه عمق زیاد آن و گرفتار شدن می‌شود، بنابراین توصیه می‌شود مردم از شنا کردن در آن خودداری کنند.

مرگ زن کشاورز اسفراینی در اثر سقوط از روی تراکتور

فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین از مرگ یک زن ۳۵ ساله بر اثر افتادن از روی تراکتور خبر داد.

مجید یگانه پور گفت: یک زن ۳۵ ساله که کارگر زمین‌های کشاورزی بوده بعد از اتمام کار خود به همراه صاحب کارش سوار بر تراکتور به محل سکونت خود بازمی‌گشته است که در بین مسیر از روی تراکتور به زمین پرت می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این زن بر اثر برخورد سر با زمین در دم فوت کرده است، افزود: علت و ابعاد وقوع این حادثه در دست بررسی است و تحقیقات پلیس در این زمینه ادامه دارد.

خودکشی مرد ۶۳ ساله در شاهرود

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود گفت: یک شهروند ۶۳ ساله شاهرودی که قصد خودکشی داشت با اقدام هوشمندانه و بموقع پلیس نجات یافت.

علی کریمی اظهار کرد: طی تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر اقدام به خودکشی یک شهروند شاهرودی بلافاصله تیم تخصصی متشکل از مأموران پلیس و کارشناسان اجتماعی این فرماندهی به محل واقعه اعزام شدند.

وی از اقدام به خودکشی و به آتش کشیدن وسایل منزل توسط مرد ۶۳ ساله شاهرودی در این حادثه خبر داد و گفت: با تلاش ویژه و در اقدامات تخصصی تیم پلیس سوژه موردنظر با دعوت به آرامش از خودکشی منصرف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود علت اصلی این واقعه را برابر شواهد عینی، شرایط بد اقتصادی و اختلالات روانی اعلام کرد و ادامه داد: تمام اقدامات حمایتی درمانی برای این شهروند توسط کارشناسان حوزه مشاوره پلیس انجام گرفت.

وی با اشاره به اقدام بموقع و هوشمندانه پلیس در ارائه خدمات مشاوره‌ای به این فرد بزه‌دیده تصریح کرد: کارشناسان معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی شهرستان شاهرود در راستای پیشگیری از بروز آسیب‌های اجتماعی و اختلافات خانوادگی آماده خدمت‌رسانی به مردم هستند.

چپ شدن پژو در میبد ۱۲ زخمی برجای گذاشت

مدیر روابط عمومی سازمان اورژانس استان یزد گفت: بر اثر واژگونی یک دستگاه پژو ۴۰۵ در کمربند میبد به اردکان که سرنشینان آن از اتباع خارجی بودند ۱۲ نفر زخمی شدند.

سیدحسین طباطبایی افزود: این حادثه بر اثر بی احتیاطی راننده اتفاق افتاد و مصدومان برای مداوا به بیمارستان میبد منتقل شدند.

وی با اشاره به اینکه در این واژگونی هیچ فردی کشته نشده است، ادامه داد: علت بروز حادثه توسط کارشناسان پلیس راه در دست بررسی است.

مدیر روابط عمومی سازمان اورژانس استان یزد خاطرنشان کرد: هر سال در استان یزد تعداد قابل توجهی از خودروهایی که اتباع خارجی فاقد مجوز را جابجا می‌کنند به دلیل رعایت نکردن سرعت مجاز دچار حادثه می‌شوند و معمولاً تعدادی از سرنشینان آن ها جان خود را از دست می‌دهند.

وی تصریح کرد: روزانه حدود ۴۰۰ هزار دستگاه خودرو از جاده‌های استان یزد از جنوب به شمال و شرق و غرب کشور و بالعکس تردد می‌کنند، جاده‌های شهرستان مهریز از ترافیک بالایی برخوردار است و رانندگی در این جاده‌ها دقت و تمرکز می‌طلبد.

نجات قاتل همسرکش از اعدام پس از ۱۵ سال حبس در زندان رشت

قاتل محکوم به اعدام در رشت پس از ۱۵ سال با رضایت اولیای دم از قصاص رهایی یافت، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرمحمدی، معاون قضائی رئیس دادگستری گیلان در امور شوراهای حل اختلاف استان در این زمینه گفت: مردی که ۱۵ سال پیش همسر خود را به قتل رسانده بود با رضایت اولیای دم از قصاص رهایی یافت.

وی افزود: متهم ۴۸ ساله که در سال ۸۴ در یکی از مناطق بخش سنگر رشت، در نزاع خانوادگی سر مسائل مالی همسر ۳۰ ساله خود را با چاقو به قتل رسانده بود، پس از دستگیری و در مراحل قانونی به قصاص محکوم شد.

رئیس شوراهای حل اختلاف گیلان اظهار کرد: در دوران تحمل حدود ۱۵ سال حبس، بزرگان خانواده و بستگان بارها برای گرفتن رضایت اولیای دم به خانه مقتوله مراجعه کردند، اما نتیجه‌ای نگرفتند تا اینکه پرونده برای سازش و گرفتن رضایت به واحد مصالحه شورای حل اختلاف رشت ارجاع داده شد.

وی اضافه کرد: اعضای این واحد پس از بررسی پرونده و اظهار ندامت قاتل با پیگیری‌ها و تلاش‌های مضاعف در حرکتی خداپسندانه پس از برگزاری چندین جلسه و مذاکرات فراوان با خانواده طرفین موفق شدند رضایت اولیای دم را جلب کنند.

برخورد پژو با درخت در اتوبان

معاون اجتماعی پلیس آبادان گفت: تصادف عجیبی به مأموران گزارش شد که تیمی از مأموران با حضور در اتوبان شهید یاسینی با صحنه تصادف پژو ۴۰۵ با سرعت غیرمجاز با یک درخت در وسط بلوار روبرو شدند.

امیر سام کمایی افزود: خیلی زود تیم‌های امدادی در محل حضور پیدا کردند و وضعیت راننده را مطلوب گزارش کردند و وی را به بیمارستان منتقل کردند.

وی ادامه داد: راننده خودرو به دلیل سرعت غیرمجاز و عدم کنترل خودرو به سمت بلوار منحرف شده و با درخت برخورد کرده است، خودرو پژو با آسیب دیدگی شدید توسط جرثقیل از صحنه تصادف خارج شد تا ترافیک حاصل از تصادف رفع شود.

کد خبر 435158

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.