سه عضو شورای شهر باغملک استعفا کردند

نایب رییس شورای اسلامی شهر باغملک از استعفای سه عضو این شورا به دلیل آنچه که رعایت نشدن مفاد قانونی در انعقاد یک قرارداد در شهرداری باغملک بیان شده ، خبرداد.

به گزارش ایمنا، اقبال مرادی گفت: سه عضو شورای شهر باغملک به دلیل رعایت نشدن قانون در انعقاد قرارداد با پیمانکار خدمات شهری استعفا کردند.

وی با بیان اینکه خودش نیز یکی از استعفا دهندگان است افزود: چندی پیش و پس از گذشت چهار ماه از مهلت قانونی، مناقصه تعیین پیمانکار خدمات شهری باغملک انجام و یک شرکت برنده شد.

نایب رییس مستعفی شورای شهر باغملک افزود: به خاطر حساسیت‌ موجود هنگام باز کردن پاکت‌ها در کمیسیون معاملات، نماینگان دادستان و فرماندار حضور داشتند و از نزدیک روی روند این مناقصه نظارت داشتند.

وی ادامه داد: متاسفانه با فشارهایی که به مجموعه شهرداری وارد شد، پیمانکار فعلی شهرداری باغملک که دومین مبلغ پیشنهادی را داده بود برنده اعلام شد که این کار نقض آشکار قانون است.

مرادی ادامه داد: به همین دلیل و به خاطر حمایت از حقوق مردم، من و دو عضو دیگر شورای شهر استعفا داده و منتظر تشکیل جلسه این شورا برای بررسی این موضوع خواهیم بود. در صورت قطعی شدن استعفای ما، شورای شهر پنج نفره باغملک منحل خواهد شد.

وی افزود: وقتی نتوانیم به مردم خدمت کنیم همان بهتر که شورای شهر منحل شود تا هزینه‌ بیشتری به شهروندان باغملکی تحمیل نشود.

نایب رییس مستعفی شورای شهر باغملک از انتشار نامه هفت‌بندی استعفای سه عضو شورای باغملک خبر داد و گفت: بند نخست این نامه اعتراض به سوء مدیریت در شورای شهر است؛ متاسفانه رییس شورای اسلامی شهر باغملک پس از گذشت ۱۱ ماه از ریاست خود در شورا هنوز اعضای کمیسیون‌ها را مشخص نکرده است و کمیسیون‌ها با همان نفرات سابق اداره می‌شوند که این خود نشانه‌ای از ضعف مدیریت این شور است.

وی گفت: استعفای ما به قوت خود باقیست اما اگر مشکلات ذکر شده برطرف شود نسبت به پس گرفتن استعفا اقدام خواهیم کرد.

منبع: ایرنا

کد خبر 435142

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.