نیازمند امتیاز این بازی هستیم

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان، اظهار کرد: از نظر من این بازی می‌تواند زیبا و جذاب باشد. با توجه به شرایط جدول لیگ ما نیازمند امتیاز در این بازی هستیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بهنام سراج در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل سپاهان، اظهار کرد: تیم‌های سپاهان و صنعت نفت در بازی‌های گذشته امتیازات زیادی را از دست داده‌اند و هر دو تیم برای به دست آوردن سه امتیاز این بازی تلاش زیادی را خواهند کرد. از نظر من این بازی می‌تواند زیبا و جذاب باشد. با توجه به شرایط جدول لیگ ما نیازمند امتیاز در این بازی هستیم.

وی ادامه داد: تیم سپاهان را کامل می‌شناسیم، این تیم منسجم و بزرگ است که سرمربی سپاهان نیز بسیار بزرگ است.

سرمربی تیم صنعت نفت آبادان اضافه کرد: در بازی‌های گذشته عملکرد نسبتاً خوبی را به نمایش گذاشتیم اما نتوانستیم به نتایج دلخواه خود برسیم، امیدوارم فردا بتوانیم با کسب امتیاز از اصفهان خارج شویم.

سراج با بیان اینکه در بازی فردا محروم نداریم، افزود: تیم صنعت نفت برای بازی مقابل سپاهان بختیار رحمانی، فاخر تهامی، سیروان قربانی و مصطفی احمدی را به علت مصدومیت در اختیار ندارد. عیسی آل‌کثیر را نیز بخاطر مشکلاتی که روز قبل در تمرین وجود داشت در اختیار نداریم، از باشگاه خواستم تا او را در نظر داشته باشد تا پس از دیدار فردا جلسه‌ای را برای این بازیکن تشکیل دهیم تا تکلیف او مشخص شود.

کد خبر 435132

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.