قلعه نویی: کی روش از آشیل پا دچار مشکل شده است/ امیدوارم بدشانسی دست از سرمان بردارد

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: قطعاً بازی با صنعت نفت یکی از حساس‌ترین مسابقات ما در لیگ خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امیر قلعه‌نویی، سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر صنعت نفت آبادان در هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: قطعاً بازی با صنعت نفت یکی از حساس‌ترین مسابقات ما در لیگ خواهد بود.

وی ادامه داد: بر خلاف روند بازی در دیدارهای گذشته امتیازهایی را از دست دادیم. از اینکه فردا در مقابل صنعت نفتی که فوتبالی رو به جلو بازی می‌کند قرار می‌گیریم خوشحال هستم. امیدوارم دیدار فردا در درجه اول فوتبالی تماشایی و خوب باشد و بد شانسی‌ها دست از سر سپاهان بردارد.

سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان گفت: ما در بازی فردا به دنبال این خواهیم بود که موقعیت‌های ۱۰۰ درصدمان تبدیل به گل شود و یقین داریم فردا بازی زیبا و در عین حال حساس‌ترین دیدار ما خواهد بود.

وی تصریح کرد: ما مصدومان زیادی داریم. کی روش از ناحیه آشیل پا دچار مشکل است و شاهد کیفیت سابق از وی نبوده ایم. در همین راستا به این نتیجه رسیده ایم که یک یا دو هفته‌ای را به وی استراحت بدهیم تا بهبودی پیدا کند.

امروز تست نهایی کی روش انجام گرفته و در سی تی اسکن نیز شاهد موارد خوبی بودیم ولی در نهایت در تمرین امروز در مورد ایشان تصمیم گیری خواهیم کرد.

کد خبر 435116

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.