جرارد: سوارز استعداد بسیار نابی داشت

اسطوره قرمزها در صحبت‌های اخیر خود به تمجید از عملکرد هم‌تیمی سابقش یعنی لوئیس سوارز پرداخت.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، استیون جرارد، اسطوره افسانه‌ای باشگاه لیورپول به تمجید از لوئیس سوارز پرداخت و اظهار کرد که این بازیکن از زمان حضورش در لیورپول نیز می‌دانسته که تبدیل به یک بازیکن رده‌بالا می‌شود.

سوارز در سال ۲۰۱۱ با قراردادی به ارزش ۲۳ میلیون یورو از آژاکس به لیورپول پیوست و در دوران حضورش در این تیم با ۱۳۳ بازی موفق شد ۸۲ گل به ثمر برساند.

مهاجم اروگوئه‌ای به‌سرعت تبدیل به یکی از بازیکنان موردعلاقه هواداران شد و توانست درخشش قابل‌توجهی داشته باشد تا جایی که بسیاری از تیم‌های مطرح دنیا ازجمله بارسلونا به جذب او علاقه‌مند شدند.

جرارد در خصوص توانمندی‌های سوارز گفت: بسیاری از مهاجم‌های تیم در آن زمان (دوران حضور سوارز در بندر آنفیلد)، احترام خاصی برای بازیکنان بزرگ‌تر تیم مانند جیمی کرگر قائل بودند اما سوارز این‌گونه نبود، البته از نوع خوب!

کاپیتان سابق لیورپول خاطرنشان کرد: او بسیار رقابت‌طلب بود و همیشه با بازیکنان دیگر وارد درگیری می‌شد. البته این مسئله‌ای نیست که در هر تمرینی ببینید اما سوارز تمرینات را هم بسیار جدی می‌گرفت و با مدافعان برخوردهای فیزیکی سنگینی داشت.

سوارز پس از درخشش در لیورپول، موردتوجه سران بارسلونا قرار گرفت و به این تیم پیوست. وی از زمان حضورش در این تیم نیز عملکرد بسیار خوبی داشته و کمک شایانی به این تیم کرده است.

کد خبر 435111

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.