درخواست تعویق انتشار اوراق مشارکت توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی

مدیرکل دفتر حمل و نقل عمومی و ترافیک شهری سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور گفت: مکاتبه‌ای با بانک مرکزی برای تمدید انتشار اوراق مشارکت توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی با توجه به شرایط کنونی صورت گرفته است.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور، مرضیه حصاری با اشاره به مساعدت بانک مرکزی در روند انتشار یک‌هزار میلیارد تومان اوراق مشارکت جهت توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی پایتخت با بیان اینکه در بیشتر شهرها ابتدای امر بانک شهر بانک عامل بود اظهار کرد: با توجه به این نکته که بانک عامل تغییر کرده است و مسئولیت آن به بانک رفاه سپرده شده است وثایق پیش بینی شده باید تغییر کند.

وی با تاکید بر این نکته که روند انتشار اوراق مشارکت در بروکراسی اداری گیر کرده است، افزود: در حال حاضر هنوز تاییدیه نهایی از سوی بانک مرکزی جهت انتشار اوراق مشارکت انجام نشده است.

مدیرکل دفتر حمل و نقل عمومی و ترافیک شهری سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور عنوان کرد: مدت زمان قانونی برای انتشار اوراق مشارکت از انتهای سال ۹۸ تا تاریخ ۳۱ تیرماه تمدید شد که با توجه به شرایط موجود، مکاتبه انجام دادیم تا این مهلت تا تاریخ ۳۱ شهریور ماه تمدید شود که تا به امروز پاسخی به درخواست ما داده نشده است.

کد خبر 435098

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.