همکاری مشترک پژوهشگاه تربیت‌بدنی و سازمان آموزش‌وپرورش استثنایی کشور

پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی به همراه سازمان آموزش‌وپرورش استثنایی کشور، هماهنگی لازم برای تولید محتوای علمی، آموزش منابع انسانی و ارتباط جامعه با دانشگاه را در دستور کار خود قراردادند.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی، باهدف تبادل امکانات و ظرفیت‌های آموزشی، پژوهشی، اجرایی و مشاوره‌ای در حوزه تربیت‌بدنی و ورزش دانش آموزان با نیازهای ویژه با حضور مهرزاد حمیدی- معاون تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش‌وپرورش تفاهم‌نامه همکاری مشترک میان پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و سازمان آموزش‌وپرورش استثنایی کشور توسط علی شریف نژاد- رئیس پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی و نیز سید جواد حسینی- معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش‌وپرورش استثنایی کشور به امضا رسید.

آموزش نیروهای انسانی، تولید محتوای علمی درس تربیت‌بدنی، انجام پژوهش‌های مورد نیاز دانش‌آموزان با نیازهای ویژه، مشاوره علمی در اجرای دوره‌های آموزشی، از محورهای همکاری این دو سازمان خواهد بود.

لازم به ذکر است پژوهشگاه تربیت‌بدنی و علوم ورزشی تاکنون ۹ طرح پژوهشی در حوزه کودکان استثنایی را به اتمام رسانده و یا در دست اجرا دارد و محققان حوزه علوم ورزشی در این زمینه اقدام به تولید دانش به روز برای خدمت به کودکان استثنایی کرده اند.

در حاشیه این نشست از چهار طرح جدید پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی که برای ارائه خدمت به کودکان استثنایی کشور اجراشده بودند رونمایی شد.

کد خبر 435095

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.