دمای هوای اصفهان در مرداد افزایش می‌یابد

رئیس اداره پیش بینی هواشناسی استان اصفهان با اشاره به روند افزایشی دما در سطح استان در ماه مرداد، گفت: دمای هوا از ابتدای هفته آینده گرمتر می شود و این افزایش در کمینه دما به ویژه در ساعات صبح خواهد بود.‌

زهرا سیدان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با بیان این که نقشه‌های هواشناسی بیانگر تدوام فعالیت الگوهای پایدار در سطح استان اصفهان در ۲۴ ساعت پیش رو است، اظهار کرد: آسمان بسیاری از مناطق صاف تا قسمتی ابری پیش بینی می‌شود.

وی با اشاره به ناپایدار شدن وضعیت جوی استان از روز پنجشنبه، افزود: فردا به ویژه در ساعات عصر و شب افزایش ابر و وزش باد در بسیاری از مناطق پدیده غالب است‌.

رئیس اداره پیش بینی هواشناسی استان اصفهان با بیان این که از فردا روند افزایشی دما را در استان شاهد خواهیم بود، گفت: دمای هوا از ابتدای هفته آینده نیز بیشتر می‌شود و این افزایش در کمینه دما به ویژه در ساعات صبح خواهد بود.

به گزارش ایمنا، بنا بر اعلام اداره کل هواشناسی، دمای هوا در استان اصفهان در ماه مرداد امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل دو درجه گرم‌تر خواهد بود.

سیدان با اشاره به افزایش یک تا دو درجه‌ای دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده، ادامه داد: بیشینه دما در کلانشهر اصفهان امروز به ۳۷ درجه سانتی گراد بالای صفر و کمینه دما صبح فردا به ۲۲ درجه سانتی گراد بالای صفر می‌رسد.

وی اضافه کرد: در این بازه زمانی کاشان با دمای ۴۴ درجه سانتی گراد بالای صفر و چادگان با دمای ۱۳ درجه سانتی گراد بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین مناطق استان پیش بینی می‌شود.

کد خبر 435058

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.