بهره‌برداری از تقاطع غیر همسطح یادگار امام(ره) تا پایان سال

معاون فنی و عمرانی شهردار قزوین گفت: طرح احداث تقاطع غیر همسطح یادگار امام(ره) در حال حاضر ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش ایمنا، سیدمحمد علمی اظهار کرد: با توجه به نبود ورودی مناسب از سمت اتوبان به شهر قزوین، پروژه احداث تقاطع غیر همسطح یادگار امام (ره) در دستور کار قرار داد.

وی با اشاره به اینکه عملیات اجرایی پروژه احداث تقاطع غیر همسطح یادگار امام (ره) از سال ۹۷ شروع شده است، تصریح کرد: این تقاطع دارای چهار رمپ است که دو رمپ آن به منظور خروج و دو رمپ آن برای ورود به شهر طراحی شده است.

معاون فنی و عمرانی شهردار قزوین اضافه کرد: تقاطع غیر همسطح یادگار امام (ره) به شکل شبدری کامل با تأمین کلیه دسترسی‌ها در نظر گرفته شده است و دو رمپ شمالی پروژه ارتباط مسافرینی که از سمت تهران- قزوین- زنجان قصد حرکت به سمت جاده اسماعیل آباد به خصوص مسافرینی که قصد استفاده از ورزشگاه شهید امامی قزوین به ویژه در زمان برگزاری مسابقات را دارند و همچنین تردد مسافرینی که از قسمت شمالی بلوار امام خمینی قصد حرکت به جهت تهران- زنجان در آزادراه را دارند فراهم می‌کند.

علمی افزود: همچنین دو رمپ جنوبی پروژه نیز ارتباط مسافرینی که از سمت زنجان و رشت قصد سفر به مرکز شهر قزوین و یا دانشگاه بین المللی قزوین دارند را برقرار کرده و انتقال ترافیک از سمت جنوب بلوار امام خمینی (ره) به سمت تهران و کرج نیز فراهم می‌شود.

وی یادآور شد: اعتبار این پروژه ۲۰۰ میلیارد ریال است.

منبع: ایرنا

کد خبر 435049

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.