ثبت اطلاعات بوستان‌های شهر اصفهان

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان گفت: پارک‌ها و بوستان های شهر اصفهان در وب‌سایت سازمان معرفی شده و اطلاعات مربوط به ۱۰۵ بوستان همراه با امکانات آنها با لحاظ متراژ و مساحت به طور کامل روی سایت بارگذاری شده است.

فروغ مرتضایی‌نژاد در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: شورای سازمان پارک‌ها و فضای سبز با حضور اعضای شورای شهر، اعضای هیئت مدیره و متخصصان حوزه فضای سبز همچنین شهردار اصفهان به عنوان رئیس شورا برگزار شد.

وی افزود: از مهمترین موضوعات مطرح شده در این شورا ایجاد وب‌سایت جدید سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهر اصفهان بود که اکنون رونمایی شده است.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان تصریح کرد: از جمله نکاتی که در طراحی وب‌سایت جدید سازمان در نظر گرفته شده، شناسایی گروه‌های ذی‌نفع و نیازهای آنها، تهیه محتوای صفحات و خدمات بر اساس این نیازها و تسهیل روش‌های تعامل با ذی‌نفعان است.

وی با بیان این که قسمت‌های متعددی در وب‌سایت سازمان پارک‌ها وجود دارد، افزود: آمارنامه فضای سبز، "از گیاهان بیشتر بدانیم"، دستورالعمل‌ها و همه قوانین در ارتباط با فضای سبز، آموزش و تحقیقات، پروژه‌های شاخص فضای سبز شهر اصفهان، اخبار فضای سبز شهر، معرفی مادی‌ها و شبکه انهار برای اولین بار، معرفی مراکز وابسته به سازمان مانند باغ گل‌ها، جروکان، محمودآباد و تمامی انتشارات موجود سازمان از جمله این مواردی است که روی وب‌سایت سازمان پارک‌ها بارگذاری شده است.

مرتضایی‌نژاد ادامه داد: پارک‌ها و بوستان‌های شهر اصفهان در وب‌سایت سازمان معرفی شده  و اطلاعات مربوط به ۱۰۵ بوستان همراه با امکانات آنها با لحاظ متراژ و مساحت به طور کامل روی سایت بارگذاری شده است.

وی آموزش مجازی را یکی از خدمات وب‌سایت سازمان پارک‌ها عنوان کرد و گفت: در این بخش هدف ارائه آموزش‌های شهروندی، کارشناسی و کارگری به صورت آنلاین و وبینار از طریق سایت سازمان پارک‌هاست و گروه‌های هدف، شهروندان، پیمانکاران، شهرداری‌های مناطق، شهرداری‌های شهرهای اطراف، تشکل‌های زیست‌محیطی غیر دولتی و سازمان‌های مرتبط با شهرداری اصفهان مانند پسماند و خدمات موتوری است.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان با بیان این که صورت وضعیت پیمانکاران فضای سبز در وب‌سایت سازمان پارک‌ها قرار می‌گیرد، تصریح کرد: مجوزها و درخواست‌های جابجایی درختان از سوی شهروندان یا مالکان ساختمان‌ها و شهرداری همچنین ثبت نام نهال رایگان، ثبت تخلفات فضای سبز و ثبت بازدیدهای گروهی از طریق این وب‌سایت انجام می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه از تمام ذی‌نفعان در رابطه با پارک‌ها و باغ گل‌ها از طریق وب‌سایت سازمان پارک‌ها نظرسنجی می‌شود، خاطرنشان کرد: تا مهرماه امسال مرحله دوم محتویات و اطلاعات وب‌سایت این سازمان تکمیل خواهد شد.

کد خبر 435020

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.