ساخت ۲۵۰ جایگاه اتوبوس با طراحی جدید

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری کرمان از ساخت ۲۵۰ جایگاه اتوبوس با طراحی جدید در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

به گزارش ایمنا، هادی خدادادی با بیان اینکه برخی جایگاه‌های اتوبوس شهری کرمان فرسوده شده‌اند، اظهار کرد: قصد داریم جایگاه‌های اتوبوس را با ساختار و طراحی جدید، اجرا و در شهر نصب کنیم.

وی افزود: در حال حاضر، طراحی جدید این جایگاه‌ها انجام شده و قصد داریم با جذب سرمایه‌گذار و عقد قرارداد، این اقدام را هرچه سریع‌تر به سرانجام برسانیم.

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری ادامه داد: این جایگاه‌ها به منظور بهره‌برداری از تبلیغات محیطی به مدت یک یا دو سال در اختیار سرمایه‌گذار قرار خواهد گرفت و پس از پایان قرارداد، به شهرداری برگشت داده خواهد شد.

خدادادی اضافه کرد: سرمایه‌گذاران می‌توانند پس از انتشار فراخوان از سوی سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری، شرایط را بررسی و در این زمینه مشارکت کنند.

وی از بازسازی ناوگان اتوبوسرانی خبر داد و گفت: به دستور شهردار کرمان، بازسازی اتوبوس‌های فرسوده آغاز شده و پیش‌بینی می‌کنیم این مهم تا شش‌ماه آینده به پایان برسد.

کد خبر 435015

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.